Андрій Аніщенко
Займається стратегічним і оперативним управлінням агентством, формуванням нових стандартів для клієнтських підрозділів, вивченням та впровадженням принципів роботи найбільших західних гравців цифрового ринку в роботу Грейпа і виведенням компанії на лідируючі позиції в Росії.
Андрій почесний гість на найбільших цифрових і бізнес-заходах, а також член експертного журі на конкурсах «Фестиваль реклами» і «Золотий сайт». У його арсеналі виступа на РИФі і на «Тижні Російського Інтернету». Є головою секції Інтерактивної Реклами АКАР
До приходу в Грейп Андрій в 2002 заснував і з успіхом розвивав своє агентство, яке у 2005 році увійшов до складу РБК СОФТ. У 2003 році Андрій Аніщенко закінчив МДУ ім. М.В. Ломоносова.