12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку



Сергій Артемов

Сергій починав кар'єру як незалежний дизайнер в 2000 році. В цей час співпрацював з декількома київськими студіями та рекламними агенціями. У 2002 році став співзасновником бюро графічного дизайну "Aртiль Артемових", де працює на посаді арт-директора.

В активі творчого колективу "Aртiль Артемових", що його очолює Сергій та Гера Артемови, бiльш ніж 30 відзнак вітчизняних та міжнародних конкурсів (Wolda, КМФР, Identity: Best of the Best, Golden Hammer, Euroline, Идея!, Kakadu Awards, ADC-UA Awards, конкурсів Fedrigoni та ін.).

Два логотипи, що були розроблені студією, включені до друкованого каталогу кращих логотипів світу 2008 року Wolda. Один з них також отримав відзнаку Wolda Best of Nation.

В 2005 та 2010 році Сергій увійшов до складу жюрі дизайнерів Київського міжнародного фестиваля реклами, в 2008 - Московського міжнародного фестиваля реклами, в 2010 — конкурсу ADC-Europe Awards (Барселона, Іспанія).

Проекти "Aртiль Артемових" було опубліковано:

Wolda (Worldwide Logo Design Annual) 2008 (Milan, Italy)

BlackBox (Kyiv), 2008, 2009

PACK! PACK! 2009 (MONSA Publishing, Barcelona, Spain)

KAK, graphic design magazine (Moscow), 2010

Brand! Vol.3, 2010 (ooogo Publishing, Hong Kong)

Symbol, 2011 (Laurence King Publishing, London) та ін.

Назад