12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку



Хью Бойл

Х'ю Бойл - міжнародний директор з цифрових комунікацій у OgilvyAction. Він також є членом міжнародної ради директорів з цифрових комунікацій Ogilvy Group.

Х'ю працював у сфері інтерактивних медіа з моменту їх зародження на початку 90-х. У 1998 році він заснував компанію, яка займалася створенням цифрових медіа-продуктів і сала кращим digital-агентством року у Великобританії в 2002 і 2003 рр..

Х'ю приєднався до Ogilvy Group у 2005 році в результаті злиття компаній. Мережа OgilvyAction входить до складу Ogilvy Group і займається активацією брендів. Маючи більше 80 офісів в 60 країнах світу, OgilvyAction за досить короткий час стала світовим лідером у сфері цифрової активації брендів і використання нових медіа технологій на шляху споживача до покупки.

З початку своєї роботи в Ogilvy, Х'ю не тільки вивів цифровий напрямок OgilvyAction в Лондоні в 5-ти мільйонний бізнес. В даний час він розвиває нові цифрові дисципліни в 15 інших офісах OgilvyAction по всьому світу.

Протягом усієї своєї кар'єри Х'ю працював з такими клієнтами як Coca-Cola, Virgin Atlantic, Kodak, Motorola, HSBC, Toshiba, Panasonic, GSK, Johnson and Johnson, Volvo і Vodafone.

За минулі два роки Х'ю активно займався розробкою рішень для клієнтів, використовуючи нові цифрові технології і канали, наприклад мобільні, соціальні медіа та суміжні з ними комунікації.

Хью - надзвичайно мотивована, позитивна людина, яка мислить стратегічно і креативно. Він чітко розуміє важливість цифрових технологій у всіх сферах і каналах комунікації.

Назад