Хью Бойл
Х'ю Бойл - міжнародний директор з цифрових комунікацій у OgilvyAction. Він також є членом міжнародної ради директорів з цифрових комунікацій Ogilvy Group.
Х'ю працював у сфері інтерактивних медіа з моменту їх зародження на початку 90-х. У 1998 році він заснував компанію, яка займалася створенням цифрових медіа-продуктів і сала кращим digital-агентством року у Великобританії в 2002 і 2003 рр..
Х'ю приєднався до Ogilvy Group у 2005 році в результаті злиття компаній. Мережа OgilvyAction входить до складу Ogilvy Group і займається активацією брендів. Маючи більше 80 офісів в 60 країнах світу, OgilvyAction за досить короткий час стала світовим лідером у сфері цифрової активації брендів і використання нових медіа технологій на шляху споживача до покупки.
З початку своєї роботи в Ogilvy, Х'ю не тільки вивів цифровий напрямок OgilvyAction в Лондоні в 5-ти мільйонний бізнес. В даний час він розвиває нові цифрові дисципліни в 15 інших офісах OgilvyAction по всьому світу.
Протягом усієї своєї кар'єри Х'ю працював з такими клієнтами як Coca-Cola, Virgin Atlantic, Kodak, Motorola, HSBC, Toshiba, Panasonic, GSK, Johnson and Johnson, Volvo і Vodafone.
За минулі два роки Х'ю активно займався розробкою рішень для клієнтів, використовуючи нові цифрові технології і канали, наприклад мобільні, соціальні медіа та суміжні з ними комунікації.
Хью - надзвичайно мотивована, позитивна людина, яка мислить стратегічно і креативно. Він чітко розуміє важливість цифрових технологій у всіх сферах і каналах комунікації.