Іван Грига
Більше 13-ти років в українському маркетингово-рекламному просторі. Починав у 1997 році у Видавництві CPL у відомого Andreas Haas.
Потім Кока-Кола, українська кузня кадрів, від Assistant Brand Manager Coca-Cola до National Business Developmet Manager
Потім Українська Національна Лотерея (на стороні GTECH Corporation) на посаді Маркетинг Менеджера. З 2004 року по сьогодні в МТС Україна на посаді Начальника департаменту маркетингових комунікацій.
Добре, коли є що згадати і не соромно розповісти)), а саме, але далеко не обмежуючись:
Бінго Бум Лото - "Квартира, машини та гроші, гроші, гроші" (D'Arcy)
Джинс - "А я на морі" (MAXIMA)
Jeans (Super MTS) DJ Parade
Super MTS (дівчата в латексі і т.д.) (JWT Ukraine)
Ребрендинг UMC у МТС без додаткових коштів за два місяці