Олена Ляшевска
Manager Touch Points & Consumer activation Philip Morris Ukraine
7 років в сфері прямих комунікацій.
Почала з екаунт менеджера в рекламному агентстві BrandNew, де отримала досвід роботи з інтегрованими кампаніями, спеціальними подіями для марок Unilever, SunInBev, Kyivstar і ін На рахунку нагороди Золотого пропелера, Срібного Меркурія, зароблені в агентстві.
У 2007 році продовжила кар'єру в Japan Tobacco Intl, займалася CRM і цифровими компаніями марок JTI.
У 2009 році прийшла в Philip Morris і очолила відділ по цифрових комунікаціях торгових марок Філіп Морріс.
На сьогоднішній день відповідає за розвиток напрямку, що об'єднує всі канали взаємодії марок ФМУ з кінцевим споживачем.