12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку



Олена Лобова

Олена Лобова очолює українське PR агентство Pleon Talan, представництво найбільшої міжнародної мережі Ketchum Pleon, визнаного лідера в Європі у сфері комунікаційного консалтингу.

Протягом дев'яти років Олена надає консалтингові послуги міжнародним брендам практично в усіх секторах економіки. Володіє експертним досвідом у розробці та реалізації комплексних комунікаційних програм, стратегічних і антикризових комунікаціях.

У 2002 році Олена Лобова очолила PR департамент агентства маркетингових сервісів Talan Communications. Під її керівництвом відділ розвинувся у самостійне PR агентство Pleon Talan, яке відрізняється своїм системним, перфекціоністським і творчим підходом до вирішення завдань. У портфелі агентства представлені як українські, так і міжнародні бренди і компанії: Honda Ukraine, Standard & Poor’s, Eco-Energy, Henkel Bautechnik Ukraine, BAT, Davidoff, GlaxoSmithKline, Amway, Microsoft, Phillips, LG, Фокстрот, Viasat, PokerStars, Louis Vuitton, Одеський завод шампанських вин, DIAGEO, державна митна служба України та інші.

Щорічно команда агентства отримує престижні нагороди в області комунікацій на національних та міжнародних фестивалях. На даний момент Pleon Talan - єдине в Україні агентство, яке отримало найпрестижнішу премію в галузі PR - спеціальну нагороду за креативність всесвітнього конкурсу PR-проектів Golden World Awards for Excellence 2009. А в 2010 році агентство стало володарем премії EFFIE Awards Ukraine.

Олена бере активну участь у розвитку українського ринку. Є заступником голови правління Української Асоціації зі зв'язків з громадськістю UAPR. З 2006 року очолює організаційний комітет конкурсу PR проектів PRAVDA Awards. З 2008 року є спів-координатором проекту дослідження українського ринку PR.

Лектор освітніх програм Talentari (корпоративний університет Atlantic Group), UAPR Академії, Advertising school та інших.

Назад