12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку



Станіслав Жицький

З 1986 р. працював як театральний художник (сценографія та костюми), книжковий дизайнер та ілюстратор. Оформив близько 30 книг, у тому числі чотири колекційних мінізбрника прози Данила Хармса (1991, тиражі 100 примірників, підготовка тексту Володимира Глоцера). У 1989-1995 рр.. брав участь більш ніж в 30 виставках (з них близько 10 - персональні) в Європі і Росії.

З 1996 р. працює спільно з Сергієм Кужавським в дизайнерському бюро «OPEN! DESIGN».

Серед проектів, реалізованих Жицьким і Кужавським, - дизайн лінійки соків «Rich», горілки «Аз», годинники, футболки, пакувальні матеріали. Проте їм належить і велика кількість великих концептуальних проектів, реалізація яких найчастіше малоймовірна: проект Музею годиників (будівлі у формі кишенькових годинників), проект реконструкції Луб'янської площі (її перетворення на Площу Дитячого світу, з каруселлю в центрі) і т. п. У той же час великі проекти Жицького і Кужавського принципово можливо реалізувати - це доводить виконаний за їх проектом унікальний виставковий комплекс «T-Modul».

Влітку 2005 року Жицький і Кужавський потрапили у фокус уваги світової преси завдяки роботі, виконаної ними для команди «Рено» гоночної серії «Формула-1». Як відомо, генеральним спонсором цієї команди є тютюнова фірма Japan Tobacco, тому боліди команди несуть на собі рекламу основного бренду компанії, сигарет «Mild Seven». Однак деякі етапи Формули-1 проходять у країнах, де реклама тютюнових виробів на спортивних заходах заборонена. Для участі в таких етапах рекламні логотипи на боліді заклеюються. Жицький і Кужавскому був замовлений дизайн цих наклейок, і вони запропонували рішення, засноване на мотивах старовинної японської живописної школи сумі-є. Для дизайнерів ця робота носила іміджевий характер: вони не отримали гонорару, але були запрошені на тренувальну базу команди, сфотографувалися з пілотами команди Фернандо Алонсо і Джанкарло Фізікелла і заполонили світову пресу.

Назад