Станіслав Жицький
З 1986 р. працював як театральний художник (сценографія та костюми), книжковий дизайнер та ілюстратор. Оформив близько 30 книг, у тому числі чотири колекційних мінізбрника прози Данила Хармса (1991, тиражі 100 примірників, підготовка тексту Володимира Глоцера). У 1989-1995 рр.. брав участь більш ніж в 30 виставках (з них близько 10 - персональні) в Європі і Росії.
З 1996 р. працює спільно з Сергієм Кужавським в дизайнерському бюро «OPEN! DESIGN».
Серед проектів, реалізованих Жицьким і Кужавським, - дизайн лінійки соків «Rich», горілки «Аз», годинники, футболки, пакувальні матеріали. Проте їм належить і велика кількість великих концептуальних проектів, реалізація яких найчастіше малоймовірна: проект Музею годиників (будівлі у формі кишенькових годинників), проект реконструкції Луб'янської площі (її перетворення на Площу Дитячого світу, з каруселлю в центрі) і т. п. У той же час великі проекти Жицького і Кужавського принципово можливо реалізувати - це доводить виконаний за їх проектом унікальний виставковий комплекс «T-Modul».
Влітку 2005 року Жицький і Кужавський потрапили у фокус уваги світової преси завдяки роботі, виконаної ними для команди «Рено» гоночної серії «Формула-1». Як відомо, генеральним спонсором цієї команди є тютюнова фірма Japan Tobacco, тому боліди команди несуть на собі рекламу основного бренду компанії, сигарет «Mild Seven». Однак деякі етапи Формули-1 проходять у країнах, де реклама тютюнових виробів на спортивних заходах заборонена. Для участі в таких етапах рекламні логотипи на боліді заклеюються. Жицький і Кужавскому був замовлений дизайн цих наклейок, і вони запропонували рішення, засноване на мотивах старовинної японської живописної школи сумі-є. Для дизайнерів ця робота носила іміджевий характер: вони не отримали гонорару, але були запрошені на тренувальну базу команди, сфотографувалися з пілотами команди Фернандо Алонсо і Джанкарло Фізікелла і заполонили світову пресу.