H.Communication Design / Дизайн маркетингових комунікацій
Партнер конкурсу
У цьому конкурсі журі оцінює роботи з урахуванням маркетингових задач та цілей.
Категорії конкурсу
H-1. Фірмовий стиль
Фірмовий стиль
H-2. Календар
Всі види календарів не залежно від формату, виду виконання, матеріалу і т.п.
H-3. Листівка, проспект, буклет
Не більше двох сторінок
H-4. Багатосторінкові видання
Буклет, каталог, річний звіт
H-5. Ілюстрація, у тому числі обкладинка журналу
Ілюстрація, у тому числі обкладинка журналу
H-6. DM-матеріали та оригінальні бізнес-сувеніри
DM-матеріали та оригінальні бізнес-сувеніри
H-7. Дизайн упаковки
Дизайн упаковки
H-8. Дизайн у міському середовищі, дизайн стендів та інтер'єрів
Окремо розташована рекламна конструкція, установка на даху, оформлення АЗС, вуличні меблі, оформлення фасаду будівлі, вивіска, виставкові стенди, вітрини, інтер'єр
H-9. POS-конструкції і матеріали
In-store merchandising, product display, shopping bags etc) / (дисплеї, стійки, цінники, пакети і т.п.
H-10. Дизайн інтернет сайтів та банерів
Увага! Конкурсні роботи будуть оцінюватися виключно з точки зору дизайну без урахування функціональності, концепту і т.п.
Вимоги до подання робіт
Кожна конкурсна робота надається у 3-х форматах.
Для електронного каталогу фестивальних робіт: у вигляді файлів (максимум 3 в одній заявці) JPG з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі не більше 1000 пікселів. Файли кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті фестивалю.
Для експозиції робіт: у вигляді одного файлу (колаж) JPG, 300 dpi, CMYK, довга сторона не повинна перевищувати 420 мм. Назва файлу повинна містити код категорії конкурсу та назву роботи. Такі файли завантажуються на e-disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу направляється безпосередньо з цього сайту (дивіться під своїм списком заявлених робіт).
Для роботи журі: у вигляді кольорової роздруківки формату А4 або оригіналу конкурсної роботи. Зі зворотного боку роботи слід вказати назву, заявлену в конкурсній заявці, і код категорії конкурсу, не вказуючи (!) найменування учасника.
Передача робіт
Друковані версії робіт направляються за адресою:
Україна, 03035, Київ, вул. Сурікова, 3, корпус 8-Б,
Бізнес Центр "Increastar", 3 поверх.
Доставка робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.
Вартість участі
01 - 31.03.2011 | 01 - 22.04.2011 | |
---|---|---|
однієї роботи | 500 грн / 50 € | 600 грн / 60 € |
Dead-line
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року