12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

H.Communication Design / Дизайн маркетингових комунікацій

Партнер конкурсу

У цьому конкурсі журі оцінює роботи з урахуванням маркетингових задач та цілей. 

Категорії конкурсу

H-1. Фірмовий стиль

Фірмовий стиль

H-2. Календар

Всі види календарів не залежно від формату, виду виконання, матеріалу і т.п.

H-3. Листівка, проспект, буклет

Не більше двох сторінок

H-4. Багатосторінкові видання

Буклет, каталог, річний звіт

H-5. Ілюстрація, у тому числі обкладинка журналу

Ілюстрація, у тому числі обкладинка журналу

H-6. DM-матеріали та оригінальні бізнес-сувеніри

DM-матеріали та оригінальні бізнес-сувеніри

H-7. Дизайн упаковки

Дизайн упаковки

H-8. Дизайн у міському середовищі, дизайн стендів та інтер'єрів

Окремо розташована рекламна конструкція, установка на даху, оформлення АЗС, вуличні меблі, оформлення фасаду будівлі, вивіска, виставкові стенди, вітрини, інтер'єр

H-9. POS-конструкції і матеріали

In-store merchandising, product display, shopping bags etc) / (дисплеї, стійки, цінники, пакети і т.п.

H-10. Дизайн інтернет сайтів та банерів

Увага! Конкурсні роботи будуть оцінюватися виключно з точки зору дизайну без урахування функціональності, концепту і т.п.

  

Вимоги до подання робіт

Кожна конкурсна робота надається у 3-х форматах.

Для електронного каталогу фестивальних робіт: у вигляді файлів (максимум 3 в одній заявці) JPG з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі не більше 1000 пікселів. Файли кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті фестивалю.

Для експозиції робіт: у вигляді одного файлу (колаж) JPG, 300 dpi, CMYK, довга сторона не повинна перевищувати 420 мм. Назва файлу повинна містити код категорії конкурсу та назву роботи. Такі файли завантажуються на e-disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу направляється безпосередньо з цього сайту (дивіться під своїм списком заявлених робіт).

Для роботи журі: у вигляді кольорової роздруківки формату А4 або оригіналу конкурсної роботи. Зі зворотного боку роботи слід вказати назву, заявлену в конкурсній заявці, і код категорії конкурсу, не вказуючи (!) найменування учасника.

 

Передача робіт

Друковані версії робіт направляються за адресою:
Україна, 03035, Київ, вул. Сурікова, 3, корпус 8-Б,
Бізнес Центр "Increastar", 3 поверх.

Доставка робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника. 



Вартість участі 


01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 500 грн / 50 € 600 грн / 60 €

Всі вартості вказані без урахування ПДВ.

  

Dead-line

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року