26 травня
27 травня
28 травня
Увага! У програмі можуть бути зміни.
Конференц-зал готелю «Одеса»
DIGITAL DAY
10:15 – 11:00
«Особливості національної адаптації: локальні рекламні можливості Mail.ru»
Сергій Паранько, керівник проектів з локалізації порталу в закордонних країнах Mail.Ru Group.
11:15 – 11:45
«Рекламне самогубство в Інтернеті: швидко і зі смаком»
- Правильне планування провальної рекламної кампанії.
- Всі про створення збиткових оголошень.
- Гарне завершення. Epic fail в Мережі.
- Всі про створення збиткових оголошень.
- Гарне завершення. Epic fail в Мережі.
Ганна Прокоф'єва, Керівник напрямку контекстної реклами Meta.ua.
11:50 – 12:30
«10 парадоксів інтернет реклами»
Чому провалюється інтернет реклама. Де найвідоміші рекламісти допускають проколи, а коли вони перемагають.
Олексій Мась, Українська Банерна Мережа, Київ
12:45 – 13:15
«Інтернет користування в Україну: профіль, поведінка, медіапереваги і можливості аналізу»
Іван Дубинський, директор проекту Opinion, InMind, Київ
13:30 – 17:00
Спеціальна семінарська програма Асоціація Інтерактивних Агентств Росії
«Як зробити адекватну пропозицію клієнту і що клієнт повинен хотіти від агентства при розробці мобільних додатків»
Ольга Куликова, керуючий директор Articul Media Group.
«Креатив за планом. Ефективний процес дизайну сайтів в студії»
Максим Павлов, арт-директор Notamedia
«Де закінчується digital і починається off-line? Синхронізація реального та віртуального в рекламних проектах»
Микола Степанов, керуючий директор Pichesky
«Медійно-контекстний банер, можливості і ефективність»
Роман Чукавін, комерційний директор DOT Digital Agency
«Запуск і просування автомобільних брендів у соціальних медіа»
Вадим Ігонін, творчий директор DEFA Interaktiv
«Креативні концепції для онлайн-проектів. Що продає агентство і що купує замовник»
Олександр Ковальський, креативний директор CreativePeople
Яхт-клуб
Marketing & Media Trends DAY
10:30 – 13:30
FUTURE LAB & Aegis Media: що чекає медіа через 10 років?
Worksession зі спікерами та гостями заходу на тему «Here Comes the Future!». Тенденції розвитку медіа-ринку в Україні та світі, пошук нових ідей.
Згенеровані на заході ідеї формуються в ілюстровану брошуру "Медіа майбутнього очима професіоналів".
Згенеровані на заході ідеї формуються в ілюстровану брошуру "Медіа майбутнього очима професіоналів".
Колективний брейншторм на тему «Медіа майбутнього: що чекає нас у 2021 році?». Модератори: українські та міжнародні топ-менеджери Aegis Media.
13:45 – 14:30
«Тренди в маркетингу і рекламі 2011-2012 рр.»
Сергій Кузьменко Senior Trendwatcher, InTrends, Київ
14:45 – 15:15
«Особливості купівельної поведінки в умовах тотальної заборони реклами на жорстко регульованих ринках»
Презентація результатів дослідження, в ході якого споживачі показують своє ставлення до заборони реклами на жорстко регульованих ринках (тютюн, алкоголь, фарма), прогноз можливих наслідків заборон для кожного ринку (з точки зору поведінки споживачів).
Сергій Говоруха, Генеральний директор українського офісу Market research agency IFAK, Київ
15:30 – 16:15
«Найкраща реклама очима глядача ICTV»
Презентація результатів тестування DART конкурсних рекламних роликів 12-го КМФР.
Орест Білоскурський, керівник Департаменту маркетинга, комуникацій та аудиторій каналу ICTV
Вечірня програма
Нижній поверх Морської галереї
15:00
Презентація «Humankind Book: простір для читання»
Humankind – це не про рекламу або пропозицію бренду або продаж продукту, це історія про людей, сенс брендів для людей і зміну поведінки людей. Це погляд на маркетинг з позиції задоволення дійсних потреб людей і ніяк інакше.
Книга Humankind запрошує Вас в світ Leo Burnett і дає можливість із-за куліс поглянути на роботу міжнародної рекламної мережі, яка переконана в тому, що сучасні комунікації повинні грунтуватися на головних людських потребах.
Книга Humankind запрошує Вас в світ Leo Burnett і дає можливість із-за куліс поглянути на роботу міжнародної рекламної мережі, яка переконана в тому, що сучасні комунікації повинні грунтуватися на головних людських потребах.
Leo Burnett, Москва
Літературний Музей
17:30 – 18:15
«Прес-конференція організаторів та партнерів КМФР»
Присвячена відкриттю фестивалю.
18:15 – 19:15
«Екскурсія по Літературному Музею»
Для гостей міста Одеса.
Сад скульптур Літературного Музею
19:30
«Вечірка, присвячена відкриттю 12-го КМФР»
Організатор - портал tochka.net
Конференц-зал готелю «Одеса»
BRANDING DAY
Як змінюється обличчя Брендингу сьогодні?
"Від ренесансу до маньєризму".
Еволюція професії.
"Від ренесансу до маньєризму".
Еволюція професії.
Співорганізатор - Асоціація брендингових компаній Росії
10:00 – 10:55
«Яка реклама потрібна бренду?»
Споживач не пам'ятає рекламу. Навіть найяскравіші ролики можуть згадати й описати не більше 15% цільової групи. Але без реклами на більшості ринків неможливо побудувати бренд. Без реклами значно повільніше формується «механізм» швидкої покупки, покупки без роздумів - «прийшов - побачив - купив».
Якою має бути реклама, щоб виконувати свою головну функцію - бути «двигуном торгівлі»? Який слід в голові людей повинна залишати така реклама?
Якою має бути реклама, щоб виконувати свою головну функцію - бути «двигуном торгівлі»? Який слід в голові людей повинна залишати така реклама?
Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», Київ.
11:00 - 11:50
«Брендинг в Україні, Росії та Білорусі. Але є нюанси»
Ми всі родом з СРСР. Книжки, ТБ, Інтернет і загальні бренди не дають нам остаточно розбігтися. Але люди різні. І часто ведуть себе і думають по-різному. Особливості брендингу та просування на трьох ринках з урахуванням місцевих особливостей. Суб'єктивне бачення, засноване на креативних експериментах.
Андрій Федоров, маркетинг компанія fedoriv.com, Київ.
12:00 – 18:30
Спеціальна програма від Асоціації брендингових Компаній Росії.
Майстер-клас Роланда Хемінга, спів-голови Журі комунікаційного дизайну, а також 3 сесії:
1 сесія: Express Cases
1. Олексій Андрєєв, президент брендінгової компанії Depot WPF
2. Дмитро Пьоришков, креативний директор брендінгової компанії DirectDesignVisualBranding
3. Олександр Журбенко, виконавчий директор брендінгової компанії Quantum Graphics
4. Андрій Кожанов, засновник і керівник брендінгової компанії FRONT: DESIGN
5. Бенжамін Бенімана, креативний директор брендінгової компанії Clеver
6. Світлана Юрова, генеральний директор брендінгової компанії KOMANDOR brains & brands
7. Віталій Власов, генеральний товариш брендінгової компанії «2 tovar&ща»
8. Олена Юферєва, генеральний директор брендінгової компанії Brandson
9. Олексій Царегородцєв, генеральний директор брендінгової компанії REALPRO
10. Юрій Ковальчук, керуючий директор брендінгової компанії POLARIS Brand Design & Development
2 сесія: Аспекты практичного брендингу
1. «Брендинг - дзеркало глобальних соціальних трендів» Олексій Андрєєв, президент брендінгової компанії Depot WPF
2. «Еволюція private labels», «Бренд "Меридіан"» , Дмитро Пьоришков, креативний директор брендінгової компанії DirectDesignVisualBranding
3. «How Packaging Design can capture the consumer's imagination and bring ROI for brands», Rowland Heming, Business Development Director, Design Board, Brussels, Belgium
4. «Війна за споживача. Психічна атака», Андрій Іноземцєв, виконавчий директор брендінгової компанії Clеver
5. «Внутрішня сила бренду», Світлана Юрова, генеральний директор брендінгової компанії KOMANDOR brains & brands
6. «6 почуттів брендінгу», Олександр Журбенко, виконавчий директор брендінгової компанії Quantum Graphics
7. «Груповий бренд-дизайн», Андрій Кожанов, засновник і керівник брендінгової компанії FRONT: DESIGN
8. «Брендінг як інструмент репутаційного менеджменту на ринку B2B», Олена Юферєва, Генеральний директор брендінгової компанії Brandson
9. «Бренди з національним відтінком в епоху глобалізації» Бенжамін Бенімана, Креативний директор брендінгової компанії Clеver і Гарік Мартіросян, Арт-діректор “Publicis Hepta Armenia”
10. «Практика створення конкурентоспроможних брендів. Шлях від ідеї продукту до залучення споживача », Олексій Царегородцєв, генеральний директор брендінгової компанії REALPRO
11. «Хліба та видовищ! Як реагувати брендам на бажання споживачів? », Юрій Ковальчук, керуючий директор брендінгової компанії POLARIS Brand Design & Development
3 сесія: Круглий стіл експертів брендингу
Учасники: спікери Дня брендингу та гості заходу
Яхт-клуб
Experience DAY
10:30 – 11:30
«Workshop Юлії Савостіної»
- Як зробити так, щоб твою інформацію друкували;
- Як правильно спілкуватися з журналістами з точки зору самих журналістів.
- Як правильно спілкуватися з журналістами з точки зору самих журналістів.
генерального директора PR-агентства Pillar|Hill & Knowlton.
11:45 – 13:00
«Відео продакшн в епоху digital»
Workshop від агентства VGNC.
13:15 – 14:00
«Роль емоцій у досягненні комерційних результатів»
Передбачається, що ми приймаємо рішення раціонально. Недавні вивчення діяльності мозку людини і дослідження в області нейробіології доводять, що 80-90% всіх наших рішень неусвідомлені, а роль раціо полягає в тому, щоб оцінити емоційну цінність, яку обіцяє нам той чи інший вибір, а також у тому, щоб обгрунтувати або виправдати наше емоційне рішення.
Сучасні нейромаркетологи стверджують, що споживач не буде витрачати гроші і час на продукт або послугу, якщо з тими його не пов'язують емоції.
Нове знання того, як споживачі реагують на посили і приймають рішення (в тому числі про покупки), має величезне значення для розуміння принципу дії реклами і пояснює, як та може бути використана у формуванні рішень за допомогою активації емоцій.
У презентації «Роль емоцій у досягненні комерційних результатів» наведені наукові дані і результати досліджень, які демонструють, що раціонально аргументовані повідомлення в рекламі працюють менш ефективно в порівнянні з креативними повідомленнями, які задіюють емоції споживачів і впливають на них. Крім того, будуть представлені приклади креативних рекламних робіт та їх комерційні результати.
Сучасні нейромаркетологи стверджують, що споживач не буде витрачати гроші і час на продукт або послугу, якщо з тими його не пов'язують емоції.
Нове знання того, як споживачі реагують на посили і приймають рішення (в тому числі про покупки), має величезне значення для розуміння принципу дії реклами і пояснює, як та може бути використана у формуванні рішень за допомогою активації емоцій.
У презентації «Роль емоцій у досягненні комерційних результатів» наведені наукові дані і результати досліджень, які демонструють, що раціонально аргументовані повідомлення в рекламі працюють менш ефективно в порівнянні з креативними повідомленнями, які задіюють емоції споживачів і впливають на них. Крім того, будуть представлені приклади креативних рекламних робіт та їх комерційні результати.
майстер-клас Мартіна Аллеса, генерального директора Ogilvy Group, Київ-Будапешт.
14:15 – 17:15
«Промо-пірати Чорного моря. Або як брати споживача на абордаж!»
Спеціальна програма Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ). Новинки в Sales Promotion, Trade і Event Marketing.
17:30 – 18:45
«Презентація фестивалю Cannes Lions»
Ірина Кузнєцова, Офіційний представник Cannes Lions в Україні, президент КМФР.
Вечірня програма
Пляж-клуб «Рів'єра»
20:00
Вечірка «КМФР в Одесі».
Конференц-зал готелю «Одеса»
CREATIVE DAY
10:30 – 11:30
«Хі-хі, рекламні вірші»
Будь-яка реклама робиться для того, щоб її не тільки побачили, але і запам'ятали. Рима взагалі і віршик зокрема сильно полегшують запам'ятовування. Навіть якщо віршик абсурдний. Навіть якщо читає його представник якої-небудь дуже особливою цільової групи. Тому, що все вже відбувається на рівні фізіології.
Автор розповість про головні принципи твори рекламних віршів, а також познайомить з методами творчої тренування, яка робить процес твори рекламних віршів швидким і веселим.
Автор розповість про головні принципи твори рекламних віршів, а також познайомить з методами творчої тренування, яка робить процес твори рекламних віршів швидким і веселим.
Маргарита Васильєва, креативний директор агентства «Паприка брендинг», Санкт-Петербург.
11:45 – 12:30
«Піди і убийся об стіну - мова актуального»
майстер-клас Андрія Логвина, голови журі Графічного дизайну 12-го КМФР, креативного директора студії ЛОГВИНDESIGN.
12:45 – 13:45
«Майбутнє цифрових комунікацій та зміни в поведінці споживачів»
Ви можете вважати інакше, але цифрова революція - це не результат появи нових технологій, а більшою мірою - наслідок розвитку соціуму, культури і нашої особистої готовності та бажання їх використовувати. По суті, ми завжди були «пусковим механізмом».
Саме тому в найближчі 3 роки цифрова революція знову набере темп. Нове покоління споживачів, яким зараз 15-18 років, охоче використовує технології, які змінюють їх спосіб взаємодії з брендами, споживання продуктів та звички в здійсненні покупок. Вони - дійсно перше цифрове покоління, яке не знає життя без цифрових технологій. Саме вони будуть відповідальні за найбільшу з часів винаходу телебачення зміну в комунікації брендів зі споживачами.
Х'ю Бойл проаналізує, як вплине синтез нових технологій і культурних змін на цифровий маркетинг протягом наступних 3-х років.
Саме тому в найближчі 3 роки цифрова революція знову набере темп. Нове покоління споживачів, яким зараз 15-18 років, охоче використовує технології, які змінюють їх спосіб взаємодії з брендами, споживання продуктів та звички в здійсненні покупок. Вони - дійсно перше цифрове покоління, яке не знає життя без цифрових технологій. Саме вони будуть відповідальні за найбільшу з часів винаходу телебачення зміну в комунікації брендів зі споживачами.
Х'ю Бойл проаналізує, як вплине синтез нових технологій і культурних змін на цифровий маркетинг протягом наступних 3-х років.
Майстер-клас Х'ю Бойла, Global Head of Digital at Ogilvy Action, голови Інтерактивного журі 12-го КМФР, Лондон.
14:00 – 15:00
«Майстер-клас Франка Моретті»
Президента Art Directors Club of Europe, Голови Журі рекламної майстерності 12-го КМФР, Мілан.
15:15 – 16:15
«Hiding is impossible/Ховатися марно»
Те, що відбувається в наш час, стосується кожного з нас, незалежно від того, знаходимося ми в великих містах і великих агентствах чи ні. Тепер неможливо сховатися від факту, що це - час дій.
It’s about what’s happening now. And does not matter if you are outside the big cities or the big agencies. This is the time to do and you can’t hide from that.”
It’s about what’s happening now. And does not matter if you are outside the big cities or the big agencies. This is the time to do and you can’t hide from that.”
Майстер-клас Чачо Пуебла/Chacho Puebla, головного креативного директора Leo Burnett Iberia, голови Креативного журі 12-го КМФР, Мадрид - Лісабон.
16:30 – 17:30
«Прес-конференція голів журі 12-го КМФР за підсумками роботи журі»
Яхт – клуб
Creative DAY
10:30 – 16:30
«Покази найкращих робіт міжнародних фестивалів реклами»
Golden Drum, Epica Awards, ММФР і ін.
10:45 – 11:30
«Презентація-показ Колекції кращої світової реклами ABC show 2011»
Кращі з кращих у світовій рекламі, найбільш нагороджувані та вражаючі ролики й друковані роботи, переможці провідних світових рекламних фестивалів.
Покази ABC show пройшли вже більш ніж у 50-ти містах Росії.
Прем’єрний показ ABC show 2011 відбувся 17 березня в Москві.
www.abcshow.ru
Покази ABC show пройшли вже більш ніж у 50-ти містах Росії.
Прем’єрний показ ABC show 2011 відбувся 17 березня в Москві.
www.abcshow.ru
Іван Чурилін, генеральний директор компанії «ЕйБіСі», екслюзивний організатор показу ABC show (Advertising Best Collection).
11:45 – 12:25
«Кейс-промо кампанія/кампанія проектів УМТ-1,2»
Вікторія Волонтирец, керівник відділу бренд-маркетингу каналу СТБ.
12:30 – 13:15
«Презентація Московського Міжнародного Фестивалю Реклами Red Apple»
Олена Наришкіна, генеральний директор ММФР, Москва.
13:30 – 14:30
«Показ переможців Epica Awards 2010/2011»
Андрій Надєїн, головний редактор журналу Рекламні Ідеї, член журі Epica Awards, Санкт-Петербург.
14:45 – 15:15
«Рекомендації кращих Оленярів»
Святослав Горбань, Заступник директора з маркетингу – начальник департаменту економічного аналіза бізнесу компанії МТС
15:30 – 16:15
«Презентація Єреванського міжнародного фестивалю реклами "Popok"»
Армен Мартіросян, президент Фестивалю, президент медіа холдингу «Антарес»
16:30 – 17:15
«Адресне просування luxury товарів та послуг в УА-неті на прикладі JetSetter.ua»
Андрій Ногін, керуючий партнер продюсерського центру FinalCutMedia
Вечірня програма
Пірс Морського вокалу, Яхт-Клуб «ODESSA», акваторія Одеської затоки
11:00 – 15:00
Вітрильна регата крейсерських яхт на кубок Яхт-клубу «ODESSA»
Одеський академічний російський драматичний театр
19:30
Урочиста Церемонія нагородження переможців 12-го КМФР
22:30
Заключна вечірка фестивалю. Нагородження переможця номінації «Зірки в рекламі». Організатор: журнал VIVA!