N. Advertising Campaigns / Рекламні кампанії
Партнер конкурсу
N-1. Комплексні рекламні кампанії та програми
Рекламні кампанії та програми, в яких були задіяні два і більше різних медійних та/або маркетингових комунікацій
N-2. Рекламна серія
Серія з 2-х і більше елементів для одного медіа: ТВ, преса, зовнішня реклама, радіо
Критерії оцінки
- Відповідність ідеї заявленим цілям
-
Якість реалізації
-
Передбачувана ефективність
Загальні вимоги
В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також декілька слів про те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги.
Увага! Усний захист робіт, починаючи з цього року, не передбачений, журі буде оцінювати всі проекти виключно за презентаціями.
Технічні вимоги до рекламних кампаній
Конкурсні роботи в категорію «N-1. Комплексні рекламні кампанії» приймаються в 2-х форматах.
Резюме проекту на одній сторінці, яка містить ключові елементи презентації англійською мовою та медіа-рішення, у вигляді файлу JPG, з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі не більше 1200 пікселів. Це зображення буде використано в каталозі робіт КМФР. Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті. Приклад 1. Приклад 2.
Журі буде оцінювати роботу за відео у форматі MPEG-2, 720 x 576, потік даних (br) - не нижче 8 Мб / с. Хронометраж - до 5 хвилин. Назва файлу повинна містити код категорії конкурсу та назву роботи латиницею. Відеопрезентація повинна ясно описувати ключові елементи кампанії англійською мовою. Якщо кампанія включає медіа-рішення для TV, преси, радіо і т.д., вони повинні бути включені у презентацію. Відеофайли завантажуються на e-Disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу прямує з цього сайту (дивіться під списком заповнених заявок). Приклад 1. Приклад 2.
Технічні вимоги до рекламних серій
Для реєстрації участі серії робіт (макетів, роликів) у категорії N-2 необхідно заповнити на сайті єдину заявку на всі елементів із зазначенням у назві використовуваного медіа (у дужках).
Конкурсні роботи в категорію «N-2. Рекламна серія» приймаються в 2-х форматах.
Для каталогу робіт КМФР: Роботи в категорії N-2 подаються згідно з вимогами, які висуваються у відповідних конкурсах («Рекламний ролик» - MPEG-1, розмір кадру - 320х240, максимальний обсяг -15 Мб, «Реклама в пресі» - у вигляді файлу формату JPG, з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі - не більше 1000 пікселів, «Реклама на радіо» - у вигляді аудіофайлів MP3, 48 kHz, 192 kbps). Загальна кількість елементів однієї серії не може перевищувати 7. Файли кріпляться до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Для роботи журі:
- Телевізійна серія подається у вигляді єдиного файлу MPEG-2, розмір кадру - 720x576, потік даних (br) - не нижче 8 Мб/с, хронометраж - до 5 хвилин.
- Друкована серія надається у вигляді файлів JPG, з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі - не більше 1200 пікселів.
- Аудіо подається у вигляді файлу MP3, 48 kHz, 192 kbps.
Назви файлів повинні містити код категорії конкурсу та назву роботи латиницею. Вони завантажуються на e-Disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу направляється безпосередньо з цього сайту (дивіться під списком своїх заявлених проектів).
Вартість участі
01 - 31.03.2011 | 01 - 22.04.2011 | |
---|---|---|
однієї роботи | 1200 грн / 120 € | 1500 грн / 150 € |
Всі вартості вказані без урахування податків.
Dead-line:
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року