12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

N. Advertising Campaigns / Рекламні кампанії

Партнер конкурсу

N-1. Комплексні рекламні кампанії та програми

Рекламні кампанії та програми, в яких були задіяні два і більше різних медійних та/або маркетингових комунікацій

N-2. Рекламна серія 

Серія з 2-х і більше елементів для одного медіа: ТВ, преса, зовнішня реклама, радіо

  

Критерії оцінки

  • Відповідність ідеї заявленим цілям
  • Якість реалізації
  • Передбачувана ефективність

  

Загальні вимоги  

В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, які стояли перед кампанією, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також декілька слів про те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги.
Увага! Усний захист робіт, починаючи з цього року, не передбачений, журі буде оцінювати всі проекти виключно за презентаціями. 

 

Технічні вимоги до рекламних кампаній

Конкурсні роботи в категорію «N-1. Комплексні рекламні кампанії» приймаються в 2-х форматах.

Резюме проекту на одній сторінці, яка містить ключові елементи презентації англійською мовою та медіа-рішення, у вигляді файлу JPG, з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі не більше 1200 пікселів. Це зображення буде використано в каталозі робіт КМФР. Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті. Приклад 1. Приклад 2. 

Журі буде оцінювати роботу за відео у форматі MPEG-2, 720 x 576, потік даних (br) - не нижче 8 Мб / с. Хронометраж - до 5 хвилин. Назва файлу повинна містити код категорії конкурсу та назву роботи латиницею. Відеопрезентація повинна ясно описувати ключові елементи кампанії англійською мовою. Якщо кампанія включає медіа-рішення для TV, преси, радіо і т.д., вони повинні бути включені у презентацію. Відеофайли завантажуються на e-Disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу прямує з цього сайту (дивіться під списком заповнених заявок). Приклад 1. Приклад 2. 

 

Технічні вимоги до рекламних серій

Для реєстрації участі серії робіт (макетів, роликів) у категорії N-2 необхідно заповнити на сайті єдину заявку на всі елементів із зазначенням у назві використовуваного медіа (у дужках).

Конкурсні роботи в категорію «N-2. Рекламна серія» приймаються в 2-х форматах.

Для каталогу робіт КМФР: Роботи в категорії N-2 подаються згідно з вимогами, які висуваються у відповідних конкурсах («Рекламний ролик» - MPEG-1, розмір кадру - 320х240, максимальний обсяг -15 Мб, «Реклама в пресі» - у вигляді файлу формату JPG, з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі - не більше 1000 пікселів, «Реклама на радіо» - у вигляді аудіофайлів MP3, 48 kHz, 192 kbps). Загальна кількість елементів однієї серії не може перевищувати 7. Файли кріпляться до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

Для роботи журі:

  • Телевізійна серія подається у вигляді єдиного файлу MPEG-2, розмір кадру - 720x576, потік даних (br) - не нижче 8 Мб/с, хронометраж - до 5 хвилин.
  • Друкована серія надається у вигляді файлів JPG, з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі - не більше 1200 пікселів.
  • Аудіо подається у вигляді файлу MP3, 48 kHz, 192 kbps.

Назви файлів повинні містити код категорії конкурсу та назву роботи латиницею. Вони завантажуються на e-Disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу направляється безпосередньо з цього сайту (дивіться під списком своїх заявлених проектів).

 

Вартість участі


01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 1200 грн / 120 € 1500 грн / 150 €

Всі вартості вказані без урахування податків.

 

Dead-line:

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року