12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

E.Film Craft / Відео майстерність

Партнер конкурсу

Роботи на конкурс можуть подавати студії відео-та звукового продакшну, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій: режисери, оператори, монтажери і т.д. У цьому конкурсі нагороди отримають конкретні професіонали.

Критерії оцінки

Журі відзначає майстерність, виявлену у процесі створення рекламного фільму. Враховується, наприклад, якість режисури, копірайтинг та монтаж, вміле використання музики та звукового дизайну, залежно від категорії, до якої подана робота. Ідея, що стоїть за виконанням, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в малій мірі.

Якщо фільм або рекламний ролик створюють приємне і пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, вони можуть досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо не отримали нагород в інших конкурсах.

Категорії конкурсу

E-1. Продакшн

Визнання складних та амбіційних, але природних рішень всієї команди продакшну. У тому числі оригінальність і загальний стиль. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Продюсер, продакшн, агентство, клієнт

E-2. Режисура

Режисерське використання аудіовізуальних елементів: сценографія, кастинг, локейшн, арт дирекшн, звук, стиль і кінематографія. У тому числі - режисерські версії монтажів. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Режисер, продакшн, агентство, клієнт

E-3. Кінематографічність

Унікальний візуальний стиль, який доповнює концепцію; може включати тейбл-топ. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Режисер, оператор, продакшн, агентство, клієнт

E-4. Монтаж

Вклад монтажера в загальне відчуття / тон і ефективність ролика. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Монтажер, режисер, пост-продакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-5. Копірайтинг, майстерність сценариста

Майстерність сценариста - оригінальність концепції і мови. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Автор ідеї, копірайтер, агентство, клієнт

E-6. Музика і звукове оформлення

Оригінальна партитура, джингл, чи музичний супровід, унікальне творче аранжування або адаптація вже існуючих музичних творів. Винахідливе та художнє використання звукових ефектів, голосів або інших елементів, які відповідають і підсилюють зорові образи. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Звукорежисер, композитор, саунд продакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-7. Спецефекти і комп'ютерна графіка

Створення та інтеграція унікальних візуальних елементів, включаючи, але не обмежуючись фотореалізмом, незалежно від того, досягнуті вони в процесі зйомки чи в процесі постпродакшену. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Супервайзер, режисер, оператор, постпродакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-8. Анімація

Виконання і використання анімації будь-яких видів: мальована, лялькова, пластилінова, флеш і т.д. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Художник, режисер анімації, постпродакшн, продакшн, агентство, клієнт

E-9. Акторська гра / Діалог чи монолог

Кастинг і режисура актора в ролі, яка вимагає розмови в кадрі. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Виконавець головної ролі, режисер, кастинг студія, продакшн, агентство, клієнт

E-10. Гумор

Використання комедійних сюжетів, текстів, виступів, і візуальних ефектів. Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Автор ідеї, режисер, продакшн, агентство, клієнт

  

Вимоги до подачі робіт

Усі конкурсні ТБ роботи повинні містити титри англійською мовою.

Конкурсні роботи подаються в 2-х форматах.

- MPEG-1, розмір кадру - 320х240, максимальний розмір - 15 Мб. Файли кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті.

- MPEG-2, розмір кадру - 720x576, потік даних (br) - не нижче 8 Мб/с. Назва файлу повинна містити код категорії конкурсу та назву роботи латиницею. Ці файли завантажуються на e-Disk КМФР після заповнення конкурсної заявки.
Запит на отримання доступу направляється безпосередньо з сайту КМФР (дивіться під списком заповнених заявок).

  

Вартість участі


01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 80  € / 800 грн. 100 €  / 1000 грн.

Всі вартості вказані без урахування ПДВ.  

  

Dead-line:

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року