12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

G.Radio Craft / Майстерність у Радіо рекламі

Роботи на конкурс можуть подавати студії відео та звукового продакшну, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій. Конкурс відмічає роботу персоналій - нагороди отримають конкретні професіонали.

Критерії оцінювання робіт членами журі  

Журі відзначає якість майстерності, проявленої у процесі створення радіоролика. Враховується, наприклад, копірайтинг, музика або акторська робота, залежно від категорії, до якої подана робота. Ідея, яка стоїть за виконанням,  не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в малій мірі.  
Якщо радіоролик створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.

 

Категорії конкурсу

G-1. Копірайтинг, майстерність сценариста

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Копірайтер, автор ідеї, продакшн, агентство, клієнт

G-2. Музика і звукове оформлення

Оригінальна партитура, джингл, чи музичний супровід, унікальне творче аранжування або адаптація вже існуючих музичних творів.
Винахідливе та художнє використання звукових ефектів, голосу, вокалу, або інших елементів, які підсилюють образ і відповідають йому.
Виставляють роботи і вказуються в дипломі: Звукорежисер, композитор, продакшн, агентство, клієнт

G-3. Акторська (дикторська) робота

Виставляють роботи і вказуються в дипломі: Виконавець, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт

G-4. Гумор

Виставляють роботи і вказуються в дипломі: Автор ідеї, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт

  

Вимоги до подання робіт 

Конкурсні аудіо роботи подаються у вигляді аудіо файлів: MP3 48 kHz, 192 kbps. Файли кріпляться до конкурсної заявки безпосередньо на сайті Фестивалю. Переклад ролика на англійську мову необхідно вказувати у полі "Опис творчої ідеї" конкурсної заявки

  

Вартість участі 


01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 500 грн / 50 € 600 грн / 60 €

Всі вартості вказані без урахування ПДВ.

  

Dead-line

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року