12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

F.Press Craft / Майстерність в Друкованій рекламі

Роботи на конкурс можуть подавати студії відео та звукового продакшну, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій. Конкурс оцінює роботу персоналій - нагороди отримають конкретні професіонали.

Критерії оцінювання робіт членами журі  

Журі оцінює майстерність, проявленої у процесі створення друкованої реклами. Ідея, яка стоїть за виконанням, не повинна враховуватися журі конкурсу або повинна враховуватися в малій мірі. Якщо робота створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах. 

Категорії конкурсу

F-1. Арт-дірекшн

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Арт директор, дизайнер, продакшн (фотостудія, дизайн студія і т.д.), агентство, клієнт

F-2. Копірайтинг

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Копірайтер, автор ідеї, агентство, клієнт

F-3. Ілюстрація

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Ілюстратор, арт директор, дизайн студія, агентство, клієнт

F-4. Типографіка

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Дизайнер, арт директор, агентство, клієнт

F-5. Фотографія (модельна, предметна)

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Фотограф, автор ідеї, арт директор, продакшн, агентство, клієнт

F-6. Гумор

Виставляють роботи та вказуються на дипломі: Автор ідеї, виконавці, агентство, клієнт

 

 

  


Вимоги до подання робіт

Конкурсні матеріали подаються у 2-х форматах.

Для електронного каталогу фестивальних робіт та роботи журі надаються файли JPG, з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі не більше 1000 пікселів. Файли кріпляться до конкурсних заявок на сайті фестивалю. У графі "Опис творчої ідеї" конкурсної заявки необхідно привести переклад текстової частини макету англійською мовою.

Для експозиції робіт: файл JPG, 300 dpi, CMYK, довга сторона не повинна перевищувати 420 мм. Назва повинна містити код категорії конкурсу та назву роботи. Такі файли завантажуються на e-Disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу направляється безпосередньо з сайту (дивіться під списком своїх заявлених робіт). 

  

Вартість участі


01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи 650 грн / 65 € 800 грн / 80 €

Всі вартості вказані без урахування ПДВ.

  

Dead-line

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року