C.Outdoor / Зовнішня реклама
Категорії конкурсу
C-1. Продукти харчування
Продукти харчування, включно з продуктами для тварин
C-2. Напої безалкогольні
Прохолоджуючі напої і безалкогольне пиво
C-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
Алкогольне пиво, коктейлі і т.д.
C-4. Товари та послуги для дому
Миючі засоби, фарби, клеї, ремонтні роботи тощо
C-5. Обладнання і техніка для дому
Меблі, килими, тканини, кухонне приладдя і т.д.
C-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
Телевізори, фотоапарати і відеокамери, комп'ютери і т.д.
C-7. Здоров'я і краса
Парфумерія, косметика, засоби особистої гігієни, лікарські препарати, медичні послуги
C-8. Мода та інші споживчі товари
Одяг, взуття, аксесуари, галантерея, ювелірні вироби, канцелярські товари та ін.
C-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
Автомобілі, автоаксесуари, заправні станції, таксі, авіа та залізничні перевезення і т.п.
C-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
Туристичні агентства, готелі, курорти, спортивні змагання, тренажерні зали, фестивалі, концерти, музеї, виставки, кінотеатри і т.п.
C-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
Супермаркети, магазини, ресторани, кафе, пральні, хімчистки і т.п.
C-12. Засоби та послуги зв'язку
Мобільні оператори і телефони, Інтернет послуги і т.д.
C-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
Банки, платіжні та кредитні картки, страхування, депозити, девелоперство і т.д.
C-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
C-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
Корпоративна, іміджева реклама компанії
C-16. Соціальна реклама та благодійність
Соціальна реклама та благодійність
C-17. Різні види нестандартної реклами поза домом
Пивні підставки, склянки, вивіски і світлові панно, оформлення місць продажу, рекламне оформлення транспорту, інтерактивні постери і т.д.
Вимоги до подачі робіт
Проекти подаються у 2-х форматах.
Для електронного каталогу: надаються у вигляді файлів (максимум 3 в одній заявці) формату JPG з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі - не більше 1000 пікселів. Файли кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті.
Для експозиції робіт: у вигляді одного файлу (колаж) формату JPG, 300 dpi, CMYK (довша сторона не повинна перевищувати 420 мм). Його назва повинна містити код категорії конкурсу та назву роботи. Такі файли завантажуються на e-disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу направляється з сайту фестивалю (дивіться під списком своїх заявлених робіт).
Вартість участі
01 - 31.03.2011 | 01 - 22.04.2011 | |
---|---|---|
однієї роботи | 650 грн / 65 € | 800 грн / 80 € |
Dead-line
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року