12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

L.PR projects / PR проекти

Партнер конкурсу

Категорії конкурсу

L-1. Маркетинговий PR

Проекти, спрямовані на побудову репутації та формування іміджу продукту чи бренду. Включаючи, але не обмежуючись PR заходами, PR спонсорством, іміджевими проектами

L-2. Корпоративний PR

Проекти, спрямовані на побудову репутації компанії (включаючи, але не обмежуючись внутрішнім ПР, CSR активністю)

L-3. Політичний PR

Проекти, спрямовані на просування політичних сил, інтересів

L-4. Digital PR

Будь-які PR проекти в цифровому світі

L-5. Нетрадиційні види PR проектів

Партизанські проекти, робота з чутками і т.п.

 

Критерії оцінки

  • Стратегічний підхід до завдання
  • Проведені дослідження для отримання метрик вимірювання успіху програми чи проекту
  • Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії
  • Вибір найбільш ефективних каналів комунікації
  • Якість реалізації тактики проекту
  • Результати, що піддаються вимірюванню. 

Загальні вимоги

В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також все те, що, на думку учасника, робить дану роботу достойною перемоги.
Увага! Усний захист робіт, починаючи з цього року, не передбачений, журі буде оцінювати всі проекти виключно за презентаціями. 


Технічні вимоги

Роботи приймаються в 2-х форматах.

Резюме проекту на одній сторінці, яке містить ключові елементи презентації англійською мовою та медіа-рішення, у вигляді файлу JPG, з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі не більше 1200 пікселів. Це зображення буде використано в каталозі робіт КМФР. Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті. Приклад 1. Приклад 2. 

Журі буде оцінювати роботу за відео у форматі MPEG-2, 720 x 576, потік даних (br) - не нижче 8 Мб / с. Хронометраж - до 5 хвилин. Назва файлу повинна містити код категорії конкурсу та назву роботи латиницею. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою. Якщо кампанія включає медіа-рішення для TV, преси, радіо і т.д., вони повинні бути включені в презентацію. Відеофайли завантажуються на e-Disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу прямує з цього сайту (дивіться під списком заповнених заявок). Приклад 1. Приклад 2. 


Вартість участі


01 - 31.03.201101 - 22.04.2011
однієї роботи  800 грн / 80 € 1000 грн / 100 €

Всі вартості вказані без урахування ПДВ.


Dead-line

- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року