L.PR projects / PR проекти
Партнер конкурсу
Категорії конкурсу
L-1. Маркетинговий PR
Проекти, спрямовані на побудову репутації та формування іміджу продукту чи бренду. Включаючи, але не обмежуючись PR заходами, PR спонсорством, іміджевими проектами
L-2. Корпоративний PR
Проекти, спрямовані на побудову репутації компанії (включаючи, але не обмежуючись внутрішнім ПР, CSR активністю)
L-3. Політичний PR
Проекти, спрямовані на просування політичних сил, інтересів
L-4. Digital PR
Будь-які PR проекти в цифровому світі
L-5. Нетрадиційні види PR проектів
Партизанські проекти, робота з чутками і т.п.
Критерії оцінки
- Стратегічний підхід до завдання
- Проведені дослідження для отримання метрик вимірювання успіху програми чи проекту
- Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії
- Вибір найбільш ефективних каналів комунікації
- Якість реалізації тактики проекту
- Результати, що піддаються вимірюванню.
Загальні вимоги
В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також все те, що, на думку учасника, робить дану роботу достойною перемоги.
Увага! Усний захист робіт, починаючи з цього року, не передбачений, журі буде оцінювати всі проекти виключно за презентаціями.
Технічні вимоги
Роботи приймаються в 2-х форматах.
Резюме проекту на одній сторінці, яке містить ключові елементи презентації англійською мовою та медіа-рішення, у вигляді файлу JPG, з роздільною здатністю 72 dpi, RGB, сторона по горизонталі не більше 1200 пікселів. Це зображення буде використано в каталозі робіт КМФР. Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті. Приклад 1. Приклад 2.
Журі буде оцінювати роботу за відео у форматі MPEG-2, 720 x 576, потік даних (br) - не нижче 8 Мб / с. Хронометраж - до 5 хвилин. Назва файлу повинна містити код категорії конкурсу та назву роботи латиницею. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою. Якщо кампанія включає медіа-рішення для TV, преси, радіо і т.д., вони повинні бути включені в презентацію. Відеофайли завантажуються на e-Disk КМФР після заповнення конкурсної заявки. Запит на отримання доступу прямує з цього сайту (дивіться під списком заповнених заявок). Приклад 1. Приклад 2.
Вартість участі
01 - 31.03.2011 | 01 - 22.04.2011 | |
---|---|---|
однієї роботи | 800 грн / 80 € | 1000 грн / 100 € |
Всі вартості вказані без урахування ПДВ.
Dead-line
- реєстрація заявок на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року
- надання робіт - 29 квітня 2011 року