J. Interactive / Інтерактивна реклама
Партнер конкурсу
Категорії конкурсу
J-1. Комерційні сайти
Комерційні сайти
J-2. Некомерційні інтернет проекти
Некомерційні інтернет проекти
J-3. Банери
Звичайні банери, банера RichMedia і т.п.
J-4. Online кампанії
Кампанії, що використовують як мінімум 2 різних online інструменти: сайти, блоги, ігри, вірусне відео, соціальні медіа тощо
J-5. Мобільна реклама
Мобільна реклама
J-6. Вірусні кампанії
Вірусні кампанії
J-7. Ігри
Ігри
J-8. Інші інтерактивні засоби комунікації
Інші інтерактивні засоби комунікації
Технічні вимоги
Всі роботи (сайти, банери та рекламні кампанії) подаються на конкурс у вигляді посилання на діючий сайт або на веб-сторінку з описом кампанії. Посилання вказується в спеціальному полі при заповненні конкурсної заявки на сайті фестивалю.
Веб-сайти (Категорії J-1, J-2)
Посилання має вести прямо на сайт, що бере участь у конкурсі. Крім цього, конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту шириною не більше 1000 px.
Банери (Категорія J-3)
Банери всіх типів подаються на конкурс у вигляді посилання на веб-сторінку з банером. На цій сторінці, крім поданого на конкурс банера, можна розмістити короткий опис роботи (поставлене завдання і ваше рішення). Кожна робота представляє собою окремий банер в його кращому розмірі.
Крім посилання, заявка повинна містити скріншот банера шириною не більше 1000 px.
Онлайн-кампанії (Категорія J-4)
Онлайн кампанія складається з двох і більше різних елементів рекламних комунікацій. Наприклад, з промо-сайту, банеру, онлайн-гри, листівки, вірусного фільму, онлайн PR-акції, e-mail акції та ін.
Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на веб-сторінку з описом кампанії. На цій сторінці необхідно описати поставлені рекламодавцем цілі, ефективність кампанії (кількість відвідувачів, час, проведений ними на сайті, click-through ratio банерів, response ratio e-mail акцій і т.д.), а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню її цілей. На цій же сторінці ви можете вказати посилання на сторінки, що містять окремі елементи кампанії (банери, ігри, вірусні фільми, листівки, скріншоти PR-акцій і т.п.)
Крім посилання, заявка повинна містити скріншот цієї веб-сторінки або головного елементу кампанії (промо-сайту, банеру або ігри) у форматі JPG шириною не більше 1000 px.
Мобільні кампанії (Категорія J-5)
Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на веб-сторінку з описом кампанії. На цій сторінці необхідно описати поставлені рекламодавцем цілі і ефективність кампанії. На цій же сторінці ви можете показати скріншоти окремих елементів кампанії (WAP-сайтів, мобільних ігор, вірусних фільмів для мобілок, wallpapers і т.п.) Крім посилання, заявка повинна містити скріншот цієї веб-сторінки або головного елементу кампанії (промо-сайту, банеру або мобільної гри) у форматі JPG шириною не більше 1000 px.
Вірусні кампанії (Категорія J-6)
Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на веб-сторінку з описом кампанії. На цій сторінці Вам необхідно описати цілі кампанії, поставлені рекламодавцем, її ефективність, а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню цілей.
Крім посилання, заявка повинна містити скріншот цієї веб-сторінки або головного елементу кампанії (промо-сайту, банеру або гри) у форматі JPG шириною не більше 1000 px.
Вартість участі
01 - 31.03.2011 | 01 - 22.04.2011 | |
---|---|---|
однієї роботи | 650 грн / 65 € | 800 грн / 80 € |
Всі вартості вказані без урахування ПДВ.
Dead-line
реєстрація заявок та подача робіт на сайті КМФР - 22 квітня 2011 року