12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
14 лютого
Відкрито прийом робіт на XII КМФР!

Сьогодні відкривається модернізований сайт Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, а разом з ним реєстрація конкурсних робіт та учасників. Це перша з того набору хороших новин, якими ми будемо радувати рекламне співтовариство, а також всіх співчуваючих і причетних.

У цьому році, продовжуючи наші добрі традиції, до КМФР-у додасться ще більше драйву. Морського. На відміну від попередніх одинадцяти фестивалів, 12-й КМФР пройде в Одесі, найвеселішому і найкреативнішому місті України.
Все буде так, як звикли наші учасники: цікаві спікери, корисні доповіді, запальні вечірки, яскрава театралізована церемонія нагородження, але травнева Одеса зробить їх просто незабутніми!

Не буде змін і в конкурсній програмі - хіба що конкурс медіа проектів перейменований в Creative Use of Media і судити його буде Креативне журі. Це цілком логічно і виправдано - як показує фестивальна статистика, більшість учасників конкурсу - це креативні агентства, а це значить, що і судити їх теж повинні креативщики.

Приїжджайте і переконайтеся самі, що 26-28 травня Одеса перетвориться на рекламну Мекку.

Автори нового іміджу КМФР - інтерактивне агентство ISD Group. Ми ще докладно поговоримо про їх роботу. Але трохи пізніше. А поки вирішуйте куди і як подавати конкурсні роботи, адже травень і Одеса не за горами.

А ще чекайте сюрпризів!

 

Next Page