12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
22 лютого
ISD Group веде КМФР в Інтернет

2011-й став першим в історії Київського Міжнародного Фестивалю Реклами роком, коли його фірмовий стиль і рекламну кампанію розробили фахівці в digital, а не дизайнерська студія або агентство повного циклу. Для вирішення цього завдання була обрана ISD Group - найкраще digital агентство Україні в рейтингу креативності ВРК.

«Це наш знак, сигнал для ринку про те, що digital стає головним двигуном реклами. Основні комунікації КМФР будуть побудовані в інтерактивному середовищі, а щити, преса, радіо і ТБ підтримають кампанію», - каже продюсер КМФР Максим Лазебник.

Оформлення і просування 12 КМФР побудовано на основі слогану «ПЕРЕМОГТИ НЕ МОЖНА ВИПРАВДАТИСЯ». Автори пропонують колегам перестати брехати і взяти на себе відповідальність. Не втративши значення як інструмент підвищення продажів, реклама зараз диктує моду і формує візуальну культуру. Фестиваль - це єдиний спосіб професійної оцінки хорошого смаку тих, хто впливає на уподабання мільйонів людей. Неучасть у ньому може і не означати лінь або боягузтво, але майже завжди свідчить про байдужість до того, що відбувається навколо. Втім, рекламіст зможе придумати красиву відмазку, чи не так?

Цю концепцію команда ISD Group, без перебільшень, відчула на особистому досвіді.

«Ми почали подавати роботи з 5-го КМФР. Перші два роки входили у шорт-лист. Потім отримали бронзу, на наступний рік - срібло, у позаминулому році нарешті виграли золото, а в минулому - уже два. Чесно кажучи, кожен рік були думки здатися і міцні відмазки для неучасті. Але після перемоги всі вони забулися», - розповідає креативний директор ISD Group Віктор Шкурба.

14 лютого запущений оновлений сайт фестивалю. Поки на ньому представлена лише інформація для бажаючих перемогти, і перші з майбутніх учасників КМФР вже зареєстрували там свої проекти. Промокампанія, спрямована на тих, хто шукає виправдання, стартує на повну потужність у березні. Її мета: зробити питання «Чому ти не береш участь у КМФР?» образливим, а відповідь на нього - максимально складною.

Next Page