12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
23 лютого
Гораціо Пуебла (Horacio Puebla) став дванадцятим Головою Креативного журі КМФР
Horacio Puebla
Гораціо Пуебла (Horacio "Chacho" Puebla), General Creative Director Leo Burnett Iberia став дванадцятим Головою Креативного журі Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

Разом з колегами по Креативному журі, Гораціо визначить найкращі роботи конкурсів Film, Press, Outdoor, Radio і Creative use of Media. Крім цього, саме він вирішить долю Гран-прі Фестивалю.

Гораціо або Чачо, як його називають друзі, один з найбільш нагороджуваних рекламістів - у його креативній скарбничці більше 160 міжнародних креативних нагород, в тому числі 15 Канських Левів. 2009 Leo Burnett Portugal під його керівництвом стало Агентством Року, отримавши 11 Канських Левів і вигравши Grand-Prix клубу арт-директорів Португалії.

Його девіз: «У креативності немає меж».
Його життєвий приклад - найкращий тому доказ і надихаючий приклад для молодих креаторів.

Після роботи в рідному аргентинському місті Мендоза, він переїхав у Сантьяго (Чилі), де познайомився з Алехандре Окада (Alexandre Okada) і отримав запрошення приїхати в Лісабон, працювати в креативній команді Фернандо Беллотті (Fernando Bellotti). Через два роки він сам очолив креативну команду агентства і зайняв пост Executive Creative Director. Під його керівництвом агентство стало 7-м найбільшим креативним агентством світу. У 2009 році Чачо очолив Leo Burnett Iberia, що об'єднало креатив двох країн - Португалії та Іспанії. Сьогодні він один із найвідоміших креаторів світу, а його ідеї гідно оцінені на таких міжнародних конкурсах як D&AD, Cannes Lions, Clio, One Show, London Festivals, El Sol, New York Festivals, Eurobest, Fiap, Epica, El Ojo, Fiap , CdeC, Shark, Golden Drum, CCP та ін.

Оргкомітет нагадує, що вже відкрито реєстрацію на XII Київський Міжнародний Фестиваль Реклами. Пільгові умови оплати реєстрації та подачі конкурсних робіт на КМФР будуть діяти до 31 березня.
Next Page