Конкурси Рекламної майстерності на КМФР - це не так конкурси, що оцінюють рекламні продакшени, як конкурси, покликані виділити найкращих практиків, що працюють в рекламі. У конкурсах Craft перемагають найсильніші копірайтери, дизайнери та арт-директори, режисери, інші фахівці індустрії. Саме тому нагороди найкращим рекламним фахівцям будуть вручати керівники міжнародного клубу арт-директорів, професіонали, відомі не тільки у своїх країнах, але далеко за їх межами, переможці та лауреати найпрестижніших конкурсів і фестивалів реклами.
Головою Craft журі КМФР цього року став Франка Моретті, президент Клубу арт-директорів Європи, членами журі - представники ради директорів українського і російського клубу ADC.
Франко Моретті, президент ADC*E Europe
Франко навчався на архітектурному факультеті в Італії. Він почав кар'єру в рекламі в якості ілюстратора і виріс від асистента арт-директора до голови та креативного директора в трьох агентствах. У 1973 він приєднався до McCann-Erickson в Мілані в якості Senior Art Director Group Head і вів основних міжнародних клієнтів, таких як Coca-Cola, Nestle, Martini&Rossi, GM, Gillette, Nabisco. Він був обраний Executive Creative Director Vice President трьох італійських офісів McCann в 1984. У 1990 став Senior Vice President McCann Worldwide і European Creative Director. У 1995 став Президентом Італійського клубу арт-директорів. У 1996 став Chief Creative Officer в Leo Burnett Italy і вивів агентство в топ по країні. Був названий Group Vice Chairman в 2001. Сьогодні Франко Моретті є президентом Art Directors Club of Europe і займає посаду в Раді директорів Pubblicitr Progresso Foundation. Він також викладає комунікації в IULM Milan University
Члени Craft журі:
Олександр Алексєєв, Президент ADCR, Москва
Юрко Гуцуляк, Президент ADC*UA, арт-директор і співвласник Студії графічного дизайну Юрка Гуцуляка, Київ
Анже Йереб, член Ради директорів ADC*UA, креативний директор і співвласник холдингу «Індустрія комунікацій»
Павло Клубнікін, член Ради директорів ADC*UA, старший арт-директор рекламного агентства Leo Burnett, Київ
Сергій Кривошея, член Ради директорів ADC*UA, Chief Creative Officer Euro RSCG Kiev, Київ
Роман Фірайнер, член Ради директорів ADCR, креативний директор агентства «Інстинкт», Москва,
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки. До журі входять найкращі і найдосвідченіші професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.
Нагадуємо, що заявки на участь у 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010. Відзначимо, що тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки. Також при поданні серії робіт (три і більше) надається знижка 30% від загальної вартості робіт у серії. Дійсні члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 20% знижку на акредитацію та участь в конкурсній програмі. Асоційовані члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 5% знижку.