12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
28 лютого
XII КМФР оголосив склад журі Рекламної майстерності

Конкурси Рекламної майстерності на КМФР - це не так конкурси, що оцінюють рекламні продакшени, як конкурси, покликані виділити найкращих практиків, що працюють в рекламі. У конкурсах Craft перемагають найсильніші копірайтери, дизайнери та арт-директори, режисери, інші фахівці індустрії. Саме тому нагороди найкращим рекламним фахівцям будуть вручати керівники міжнародного клубу арт-директорів, професіонали, відомі не тільки у своїх країнах, але далеко за їх межами, переможці та лауреати найпрестижніших конкурсів і фестивалів реклами.

Головою Craft журі КМФР цього року став Франка Моретті, президент Клубу арт-директорів Європи, членами журі - представники ради директорів українського і російського клубу ADC.

Франко Моретті, президент ADC*E Europe
Франко навчався на архітектурному факультеті в Італії. Він почав кар'єру в рекламі в якості ілюстратора і виріс від асистента арт-директора до голови та креативного директора в трьох агентствах. У 1973 він приєднався до McCann-Erickson в Мілані в якості Senior Art Director Group Head і вів основних міжнародних клієнтів, таких як Coca-Cola, Nestle, Martini&Rossi, GM, Gillette, Nabisco. Він був обраний Executive Creative Director Vice President трьох італійських офісів McCann в 1984. У 1990 став Senior Vice President McCann Worldwide і European Creative Director. У 1995 став Президентом Італійського клубу арт-директорів. У 1996 став Chief Creative Officer в Leo Burnett Italy і вивів агентство в топ по країні. Був названий Group Vice Chairman в 2001. Сьогодні Франко Моретті є президентом Art Directors Club of Europe і займає посаду в Раді директорів Pubblicitr Progresso Foundation. Він також викладає комунікації в IULM Milan University

Члени Craft журі:

Олександр Алексєєв, Президент ADCR, Москва
Юрко Гуцуляк, Президент ADC*UA, арт-директор і співвласник Студії графічного дизайну Юрка Гуцуляка, Київ
Анже Йереб, член Ради директорів ADC*UA, креативний директор і співвласник холдингу «Індустрія комунікацій»
Павло Клубнікін, член Ради директорів ADC*UA, старший арт-директор рекламного агентства Leo Burnett, Київ
Сергій Кривошея, член Ради директорів ADC*UA, Chief Creative Officer Euro RSCG Kiev, Київ
Роман Фірайнер, член Ради директорів ADCR, креативний директор агентства «Інстинкт», Москва,


Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки. До журі входять найкращі і найдосвідченіші професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.

Нагадуємо, що заявки на участь у 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010. Відзначимо, що тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки. Також при поданні серії робіт (три і більше) надається знижка 30% від загальної вартості робіт у серії. Дійсні члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 20% знижку на акредитацію та участь в конкурсній програмі. Асоційовані члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 5% знижку.

http://www.facebook.com/kiaf.com.ua

http://twitter.com/kiaf_ua

Next Page