12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
14 березеня
12-й КМФР назвав склад Креативного журі

Креативне журі Київського Міжнародного Фестивалю Реклами традиційно оцінює конкурси: Film, Press, Outdoor, Radio, а також вперше - конкурс Creative use of Media,

Принципи формування Креативного журі Оргкомітетом фестивалю такі: 

  • Склад журі має бути безумовно міжнародним, при цьому «інтернаціональність» повинна враховувати основні країни-учасниці КМФР, специфіку і позиціонування фестивалю;
  • До складу журі повинні входити досвідчені та титуловані креативні директори, представники як різних міжнародних мережевих агентств, так і провідних локальних агентств;
  • Очолюватися журі має креативний директор світового класу. Першочергове право на висунення свого кандидата має найкреативніше агентство фестивалю минулого року та/або найбільш креативне агентство Україні. При цьому не можна користуватися таким правом два роки поспіль.

    Саме відповідно до таких принципів в Креативне журі 12-го КМФР увійшли:
  • Гораціо Пуебла (Horacio "Chacho" Puebla), General Creative Director, Leo Burnett Iberia, Іспанія-Португалія - ​​голова журі. Чачо - один із найбільш нагороджуваних креативників світу. У його креативній скарбничці більше 160 нагород, в тому числі 15 Канських Левів.

    Члени журі (в алфавітному порядку):
  • Михайло Варов, креативний директор BBDO Central Asia (Казахстан, Узбекистан, Киргизія, Таджикистан, Туркменія), Казахстан
  • Андрій Губайдуллін, креативний директор, РА "Восход", Росія
  • Вато Кавтарадзе, Founder / CEO / CCO, Windfor's Advertising, Грузія
  • Вайдас Матулаітіс (Vaidas Matulaitis), Creative Director & Partner, Agency 602, Естонія-Литва
  • Гатіс Мурніекс (Gatis Murnieks), Creative Director, DDB Latvia, Латвія
  • Алекс Херт (Alex Herdt), головний виконавчий директор Ogilvy Group у Центральній та Східній Європі, Німеччина
  • Кирило Чичкан, креативний директор, Provid, Україна

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки.

Фестиваль відбудеться з 26 по 28 травня в Одесі, подача заявок до 22 квітня 2011 року.
Тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки.

Next Page