12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
15 березеня
12-й КМФР оголосив склад журі «Проекти маркетингових сервісів»

Організаційний комітет 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами оголосив склад журі конкурсу «Проекти маркетингових сервісів». Традиційно до складу журі входять керівники найбільших агентств, топ-менеджери компаній-рекламодавців та провідні експерти у галузі маркетингу.

Головою журі цього року стала Вікторія Федоренко, керівник відділу маркетингу компанії Reckitt Benckiser Household and Healthcare, Ukraine. Вікторія - маркетолог з багатим досвідом роботи в таких міжнародних компаніях як Coca-Cola Company, Gillette, Reckitt Benckiser Household and Healthcare, її по праву вважають експертом у сферах медіа, бренд-менеджменту і BTL. Так, в 2006 році її проект для Duracell - «Футболка підтримки» був занесений до Книги Рекордів Гіннеса. В індустрії Вікторія відома як tough but fair - вимогливий, що ставить високі планки, але разом з тим об'єктивний професіонал.

На думку організаторів фестивалю, склад журі особливо цікавий цього року тим, що члени журі мають досвід роботи як в агентствах, так і на стороні клієнта.

Члени журі (в алфавітному порядку):

  • Анатолій Гордєєв, CSD Marketing Manager Pepsico-Sandora Ukraine
  • Олена Ляшевська, Manager Touch Points & Consumer activation Philip Morris Ukraine
  • Наталія Боярчук, директор TMA Ukraine
  • Світла Лобко, президент Асоціації Івенторів Україні (АІУ)
  • Сергій Забродін, керуючий партнер New Point, Росія
  • Тетяна Ковальова, директор Full Contact

 

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки.

Фестиваль відбудеться з 26 по 28 травня в Одесі, подача заявок до 22 квітня 2011 року.
Тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки.

 

 

Next Page