Організаційний комітет 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами оголосив склад журі конкурсу «Проекти маркетингових сервісів». Традиційно до складу журі входять керівники найбільших агентств, топ-менеджери компаній-рекламодавців та провідні експерти у галузі маркетингу.
Головою журі цього року стала Вікторія Федоренко, керівник відділу маркетингу компанії Reckitt Benckiser Household and Healthcare, Ukraine. Вікторія - маркетолог з багатим досвідом роботи в таких міжнародних компаніях як Coca-Cola Company, Gillette, Reckitt Benckiser Household and Healthcare, її по праву вважають експертом у сферах медіа, бренд-менеджменту і BTL. Так, в 2006 році її проект для Duracell - «Футболка підтримки» був занесений до Книги Рекордів Гіннеса. В індустрії Вікторія відома як tough but fair - вимогливий, що ставить високі планки, але разом з тим об'єктивний професіонал.
На думку організаторів фестивалю, склад журі особливо цікавий цього року тим, що члени журі мають досвід роботи як в агентствах, так і на стороні клієнта.
Члени журі (в алфавітному порядку):
- Анатолій Гордєєв, CSD Marketing Manager Pepsico-Sandora Ukraine
- Олена Ляшевська, Manager Touch Points & Consumer activation Philip Morris Ukraine
- Наталія Боярчук, директор TMA Ukraine
- Світла Лобко, президент Асоціації Івенторів Україні (АІУ)
- Сергій Забродін, керуючий партнер New Point, Росія
- Тетяна Ковальова, директор Full Contact
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки.
Фестиваль відбудеться з 26 по 28 травня в Одесі, подача заявок до 22 квітня 2011 року.
Тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки.