12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
15 березеня
Андрій Логвін очолить журі Графічного дизайну 12-го КМФР

Багато хто пам'ятає рекламну кампанію минулорічного Київського Міжнародного Фестивалю Реклами авторства Андрія Логвина. Дві руки оптимістично зметнулися над водою, утворюючи римські цифри XI. Тоді ж, обговорюючи роботу Логвина, інші рекламщики дивувалися явно морським пейзажем картинки.

Пророцтву Логвіна судилося збутися вже дуже скоро. У 2011 році Київський фестиваль обрав своїм майданчиком Одесу, ну а сам Андрій приїде до синього Чорного моря в якості Голови журі конкурсу «Графічний дизайн».

Андрій Логвин - Академік графічного дизайну, володар більш ніж 30 премій міжнародних і російських конкурсів дизайну та реклами. Представлений в довіднику «Who is who in Graphic Design» (300 найкращих дизайнерів світу).

У 2004 р. китайське видавництво Lignan Art Publishing House на 165 сторінках випустило монографію «Andrey Logvin».

Допомагати Логвіну оцінювати роботи в конкурсі Графічного дизайну будуть:

Василь Андрєєв, дизайнер, співвласник компанії 495 Design, Мінськ

Сергій Артемов, арт-директор і співвласник бюро графічного дизайну "Артіль Артемових" (до речі, теж автор одного з іміджів КМФР, 10-го фестивалю), Київ

Джейхун Іманов, керівник Jeykhun Imanov Studio, Баку.

Сергій Кужавський, співвласник компанії «OPEN! Design & Concepts», Москва

Більш того, протягом найближчих днів журі Графічного дизайну чекає поповнення. Слідкуйте за інформацією на сайті.

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе 14 конкурсів, які оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки.

Фестиваль відбудеться з 26 по 28 травня в Одесі, подача заявок до 22 квітня 2011 року. Тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки.

 

 

 

Next Page