Згідно з правилами фестивалю, комунікації в розрізі комплексного вирішення цілей маркетингових кампаній оцінюють кращі і найбільш досвідчені українські та міжнародні фахівці маркетингу та реклами з числа керівників великих рекламних компаній, а також представники рекламодавців в особі керівників відділів маркетингових комунікацій. Таким чином, журі кампаній КМФР формується фактично за принципами Effie Awards, проте критерії оцінки кампаній на креативному фестивалі та конкурсі ефективності дещо різняться.
У цьому році журі Рекламних кампаній очолить Андріс Блака (Andris Blaka), керуючий партнер рекламного холдингу Age Com (країни Балтики), директор з розвитку і партнер United Communication Group (Україна). Андріс не лише керує одним з найбільших балтійських рекламних холдингів, в який входять понад 20 агентств у Прибалтиці, Україні та Білорусі, але і є президентом латвійського фестивалю реклами Golden Hammer.
Агентську сторону будуть представляти:
Сергій Урін, директор креативного агентства THINK! McCann Erickson, Україна
Ольга Барська, віце-президент Progression Group, Росія
Мартін Аллес, генеральний директор Ogilvy & Mather в Україну та Угорщини.
З боку клієнтів оцінку рекламним кампаніям будуть давати:
Карл Мултер (Karl Multer), pan-Baltic marketing director, SEB Bank, Латвія-Литва-Естонія
Каталіна Сорбало (Catalina Sorbala), marketing coordinator Moldova Wm. Wrigley Jr. Company
Іван Грига, начальник департаменту маркетингових комунікацій MTC Україна.
Нагадуємо, що заявки на участь у 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010.
Відзначимо, що тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки.
Також при поданні серії робіт (три і більше) надається знижка 30% від загальної вартості робіт у серії.
Дійсні члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 20% знижку на акредитацію та участь в конкурсній програмі. Асоційовані члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 5% знижку.