12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
16 березеня
12-й КМФР оголосив склад Campaign Jury

Згідно з правилами фестивалю, комунікації в розрізі комплексного вирішення цілей маркетингових кампаній оцінюють кращі і найбільш досвідчені українські та міжнародні фахівці маркетингу та реклами з числа керівників великих рекламних компаній, а також представники рекламодавців в особі керівників відділів маркетингових комунікацій. Таким чином, журі кампаній КМФР формується фактично за принципами Effie Awards, проте критерії оцінки кампаній на креативному фестивалі та конкурсі ефективності дещо різняться.

У цьому році журі Рекламних кампаній очолить Андріс Блака (Andris Blaka), керуючий партнер рекламного холдингу Age Com (країни Балтики), директор з розвитку і партнер United Communication Group (Україна). Андріс не лише керує одним з найбільших балтійських рекламних холдингів, в який входять понад 20 агентств у Прибалтиці, Україні та Білорусі, але і є президентом латвійського фестивалю реклами Golden Hammer.

Агентську сторону будуть представляти:

Сергій Урін, директор креативного агентства THINK! McCann Erickson, Україна
Ольга Барська, віце-президент Progression Group, Росія
Мартін Аллес, генеральний директор Ogilvy & Mather в Україну та Угорщини.

З боку клієнтів оцінку рекламним кампаніям будуть давати:

Карл Мултер (Karl Multer), pan-Baltic marketing director, SEB Bank, Латвія-Литва-Естонія
Каталіна Сорбало (Catalina Sorbala), marketing coordinator Moldova Wm. Wrigley Jr. Company
Іван Грига, начальник департаменту маркетингових комунікацій MTC Україна.

Нагадуємо, що заявки на участь у 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010.
Відзначимо, що тільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки.
Також при поданні серії робіт (три і більше) надається знижка 30% від загальної вартості робіт у серії.

Дійсні члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 20% знижку на акредитацію та участь в конкурсній програмі. Асоційовані члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 5% знижку.

 

 

Next Page