Головою журі Інтерактивного журі 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами цього року стала Пату Нуйтеманс (Patou Nuytemans), Chief Digital Officer Ogilvy group в Європі, Африці та на Середньому Сході. Пату відома як «цифровий євангеліст»: отримавши диплом Commercial Engineering в 1992 році вона приєдналася до команди Ogilvy&Mather Direct (зараз OgilvyOne) Бельгія. Після нетривалої роботи в Microsoft, вона повернулася в агентство, де відповідала за весь європейський еккаунт IBM. У 2000 вона стала першим Global Knowledge Manager агенства. У 2009 році вона зайняла нинішню позицію Chief Digital Officer. Пату - ініціатор створення Ogilvy Telco Task Force і Ogilvy Digital Task Force, двох підрозділів проводять експертизу в нових медіа.
Допомагати Пату оцінювати роботи в конкурсі будуть наступні digital креатори:
Петеріс Крастиньш (Peteris Krastins), CEO, Digital marketing agency DIGIBRAND, Латвія
Еркі Пейнар (Erki Peinar), Creative Director, ADM Interactive, Естонія
Кіра Ласкарі, креативний директор, Arc Russia, Росія
Віктор Шкурба, креативний директор, ISD Group, Україна
12-й КМФР відбудеться з 26 по 28 травня в Одесі, подача заявок до 22 квітня 2011 року. З детальними умовами участі в КМФР, вартістю подачі конкурсних робіт можна ознайомитися на сайті фестивалю www.kiaf.com.uaТільки до кінця березня діє спеціальний пільговий тариф, який дає значні знижки.
Деталі на офіційному сайті фестивалю http://kiaf.com.ua/ і на http://www.facebook.com/ і в http://twitter.com/