12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
22 березеня
У чиїх руках опиниться доля Призів Преси 12-го КМФР

На відміну від золотих призерів Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, яким дістанеться рибка на "тарілочці з блакитною облямівкою", володарів Призів Преси традиційно чекають рибки на сковорідках. Тільки дві сковорідки видається щорічно на КМФР - за кращий, на думку Журі преси, рекламний ролик і кращий принт - і тому цінність сковорідок досить висока.

У цьому році Журі преси вперше очолить представник Білорусі - керівник ресурсу Marketing.by Сергій Скороход. Marketing.by - за останні кілька років став, мабуть, головним інформаційним ресурсом для білоруського рекламного ком'юніті, чому неабиякою мірою сприяли і зусилля Сергія Скорохода, голови Журі преси 12-го КМФР.

Інші представники Журі преси, на погляд оргкомітету КМФР, особливого представлення мало потребують. Ці професіонали давно працюють на рекламному ринку, у тому числі в спеціалізованих медіа ресурсах:

Маргарита Васильєва та Андрій Надєїн, лауреати премії "Слід у рекламі", журнал "Рекламні Ідеї", Санкт-Петербург, Росія

Євген Ромат, професор, лауреат премії "Слід у рекламі", головний редактор журналу "Маркетинг і реклама", Голова Спілки рекламістів України, Київ, Україна.

Хандо Сінісалу (Hando Sinisalu), керуючий партнер компанії Best-marketing, провідного видавництва маркетингової інформації й організатора конференцій у країнах Балтії та за їх межами, Таллінн, Естонія.

Олексій Трубніков, генеральний директор проекту Sostav.ru, Москва, Росія

Ірина Рубіс, головний редактор Marketing Media Review, Київ,

Ірина Миронова, оглядача Комерсант-Україна та спеціального кореспондента Sostav.ua, Київ, Україна


Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які об'єднують всі сфери рекламних комунікацій. Конкурси оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки, чесного та безкомпромісного змагання, визначення кращих і найуспішніших в рекламних професіях і кампаніях. До журі входять найкращі і найбільш досвідчені професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.

Заявки на участь в 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010

Більше інформації на http://www.kiaf.com.ua/ , http://www.facebook.com/kiaf.com.ua , http://twitter.com/kiaf_ua  

Next Page