12-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив склад PR-журі. У цьому році, вибирати найбільш креативні PR-кампанії будуть PR-щики провідних українських і зарубіжних компаній.
Головою PR-журі 12-го КМФР стане Олена Лобова, директор PR агенції Pleon Talan, заступник голови правління Української Асоціації зі зв'язків з громадськістю UAPR, голова організаційного комітету конкурсу PR проектів PRAVDA Awards, спів-координатор проекту дослідження українського ринку PR, лектор освітніх програм Talentari (корпоративний університет Atlantic Group), UAPR Академії, Advertising school та інших навчальних закладів, професіонал з дев'ятирічним досвідом роботи в PR.
До складу журі увійшли:
Телекомунікації в PR-журі 12-го КМФР представляє Петро Лідов, директор зі зв'язків з громадськістю ВАТ МегаФон, Росія
За напрямок важкої промисловості відповідає Анна Гончарик, директор з корпоративних комунікацій ВАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».
Представником з агентської боку виступить Ніколас Каткус (Mykolas Katkus), Chairman VRP | Hill & Knowlton; CEO, United agencies Vilnius
Крім цього, до складу журі увійшла Наталя Громадських, директор Інституту PR, Білорусь, MSSc. Вона не тільки голова Оргкомітету PR-конкурсу «PRемiя», а й автор підручників і посібників з PR.
Оргкомітет КМФР нагадує, що травнева Одеса з кожним все ближче і ближче.
Заявки на участь в 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які об'єднують всі сфери рекламних комунікацій. Конкурси оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки, чесного та безкомпромісного змагання, визначення кращих і найуспішніших в рекламних професіях і кампаніях. До журі входять найкращі і найбільш досвідчені професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.
Більше інформації на http://kiaf.com.ua/ і на http://www.facebook.com/kiaf.com.ua , http://twitter.com/kiaf_ua