12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
23 березеня
PR-журі 12-го КМФР

12-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив склад PR-журі. У цьому році, вибирати найбільш креативні PR-кампанії будуть PR-щики провідних українських і зарубіжних компаній.

Головою PR-журі 12-го КМФР стане Олена Лобова, директор PR агенції Pleon Talan, заступник голови правління Української Асоціації зі зв'язків з громадськістю UAPR, голова організаційного комітету конкурсу PR проектів PRAVDA Awards, спів-координатор проекту дослідження українського ринку PR, лектор освітніх програм Talentari (корпоративний університет Atlantic Group), UAPR Академії, Advertising school та інших навчальних закладів, професіонал з дев'ятирічним досвідом роботи в PR.

  

До складу журі увійшли:

Телекомунікації в PR-журі 12-го КМФР представляє Петро Лідов, директор зі зв'язків з громадськістю ВАТ МегаФон, Росія

За напрямок важкої промисловості відповідає Анна Гончарик, директор з корпоративних комунікацій ВАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».

Представником з агентської боку виступить Ніколас Каткус (Mykolas Katkus), Chairman VRP | Hill & Knowlton; CEO, United agencies Vilnius

 

Крім цього, до складу журі увійшла Наталя Громадських, директор Інституту PR, Білорусь, MSSc. Вона не тільки голова Оргкомітету PR-конкурсу «PRемiя», а й автор підручників і посібників з PR.

Оргкомітет КМФР нагадує, що травнева Одеса з кожним все ближче і ближче. 

Заявки на участь в 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010.

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які об'єднують всі сфери рекламних комунікацій. Конкурси оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки, чесного та безкомпромісного змагання, визначення кращих і найуспішніших в рекламних професіях і кампаніях. До журі входять найкращі і найбільш досвідчені професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.

Більше інформації на http://kiaf.com.ua/  і на http://www.facebook.com/kiaf.com.ua , http://twitter.com/kiaf_ua  

 

Next Page