12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
24 березеня
У журі комунікаційного дизайну 12-го КМФР буде відразу два голови

Можливо, комусь здасться перебором, що дизайн судять два різних склади журі - Графічного дизайну та Дизайну маркетингових комунікацій, але не Оргкомітету КМФР. Два склади - це можливість найбільш повноцінно і об'єктивно, з різних точок зору, оцінити всі аспекти дизайну: дизайн як арт, відзначає Graphic журі, у той час як дизайн - важливу складову маркетингових комунікацій нагороджує колегія Communication Design.
У цьому році очолювати роботу журі конкурсу Дизайну маркетингових комунікацій будуть справжні професіонали дизайну і брендингу. Про досягнення кожного з них можна написати цілий розділ в книзі розвитку світового брендингу та дизайну.

Роланд Хемінг (Roland Heming), Business Development Director в агентстві Design Board, Бельгія. Роланд - дизайнер з більш ніж 45-річним досвідом роботи в брендингу і дизайні упаковки, співзасновник і екс-президент Європейської асоціації дизайну упаковки (PDA). У нього багатющий досвід роботи з національними та міжнародними брендами як у Бельгії, так і в інших країнах. Крім цього, Роланд веде активну викладацьку діяльність у галузі брендингу в брюссельських університетах LHERCS University і ULV-Solvay University.

Дмитро Пьоришков, співвласник і арт-директор брендингового агентства DIRECT DESIGN Visual Branding, Москва. Дмитро - член Спілки Дизайнерів, c 2000 року член American Art Director's Club. Він один з ініціаторів і творців професійного клубу "портфеля", а також видавництва Index design & publishing, що займається випуском унікальних книг по вітчизняному дизайну. Його роботи отримали багато російських і міжнародних нагород. У їх числі Epica, Golden Drum, Cardex, Communication Arts, ММФР, Академія графічного дизайну, Московський і Київський міжнародні фестивалі реклами, American Art Directors Club, International Designers Network. Багато робіт були неодноразово опубліковані в міжнародних і вітчизняних виданнях: HOW (Канада), Graphiсs, Epica Book, Communication Arts (США), Creative Rreviu (Великобританія) та ін.

Іншими членами журі Communication Design стануть:
Бен Беніман, творчий директор Clеver, Росія
Ігор Дудка, керуючий партнер і арт-директор агенції Headshot brand development, України
Гарік Мартиросян, Арт-Директор "Publicis Hepta Armenia", Вірменія


Більш того, протягом найближчих днів журі Дизайну маркетингових комунікацій чекає поповнення. Слідкуйте за інформацією на сайті.

Традиційно, партнером конкурсу «Дизайн маркетингових комунікацій» виступить Асоціація брендингових компаній Росії. Так, всіх учасників та відвідувачів фестивалю чекає спеціальна семінарська програма від АБКР в рамках Дня брендингу на 12-му КМФР.

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які об'єднують всі сфери рекламних комунікацій. Конкурси оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки, чесного та безкомпромісного змагання, визначення кращих і найуспішніших в рекламних професіях і кампаніях. До журі входять найкращі і найбільш досвідчені професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.

Заявки на участь в 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010
  

Більше інформації на http://www.kiaf.com.ua/ , http://www.facebook.com/kiaf.com.ua , http://twitter.com/kiaf_ua 

 

Next Page