12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
29 березеня
У команді журі Графічного дизайну 12-го КМФР - заміна і поповнення

Оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами повідомляє, що у складі Графічного журі фестивалю відбулися деякі зміни.

Заявлений раніше Сергій Кужавський поступився місцем в журі своєму колезі Стасу Жицькому.


На сайті проекту «Сноб» у розділі «Про мене» про нового члена журі 12-го КМФР написано так: «Стас Жицький починав як епатажний художник: брав участь у перформансах, робив з підручних матеріалів статуї політиків та історичних діячів, а одного разу створив 19-метровий чоловічий дітородний орган. Після знайомства з Сергієм Кужавським став розсудливим і подався в дизайнери. Разом вони заснували бюро OPEN! Design, яке займається графічним і промисловим дизайном. Їхні проекти бувають настільки парадоксальні, що іноді їх реалізація є неможливою. Кому, наприклад, могло б прийти в голову зробити такий пакет для соку, щоб на ньому навіть не відразу читалося назва продукту - на кожній грані пакету розміщено по одній букві? Але саме завдяки цій несподіваній ідеї Жицького і Кужавського Rich - чи не найбільш впізнаваний бренд у своєму сегменті. Ще вони займаються дизайном аксесуарів (кільце з діамантом на внутрішній стороні, годинник, вивернутий навиворіт). Все це, незважаючи на захоплення оточуючих, Жицький відмовляється вважати мистецтвом, стверджуючи, що дизайнер, працюючи на замовлення, повинен не самовиражатися, а вирішувати проблему замовника. Працюючи для себе - вирішувати проблему прикрасити світ.

 
Крім того, до команди журі Графічного дизайну приєднався Арам Гюмішян, креативний директор E - PRODUCTIONS, Вірменія. У Арама величезний міжнародний досвід роботи - до того, як остаточно оселитися у Вірменії, він працював у Лос-Анджелесі, Мілані та Москві.
PHOTO

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які об'єднують всі сфери рекламних комунікацій. Конкурси оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки, чесного та безкомпромісного змагання, визначення кращих і найуспішніших в рекламних професіях і кампаніях. До журі входять найкращі і найбільш досвідчені професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.


Заявки на участь в 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010

Більше інформації на http://www.kiaf.com.ua/ , http://www.facebook.com/kiaf.com.ua , http://twitter.com/kiaf_ua  


Next Page