27 травня 2011 акредитованих учасників Київського Міжнародного Фестивалю Реклами чекає спеціальна семінарська програма, яка складається з більш ніж 8 годин виступів і майстер-класів провідних фахівців у галузі бренд-консалтингу та комунікаційного дизайну Росії, Україні, Бельгії. День брендингу вже другий рік спеціально готує для КМФР Асоціація брендингових компаній Росії.
Програму Дня Брендингу відкриють виступи провідних українських фахівців - Вадима Пустотіна, директора бренд-консалтингової компанії «Слідопит» і Андрія Федорова, засновника і керівника маркетинг компанії fedoriv.com.
Вадим розповість про те, якою має бути реклама, щоб споживач її запам'ятав і купив рекламований продукт: «Споживач не пам'ятає рекламу. Навіть найяскравіші ролики можуть згадати й описати не більше 15% цільової групи. Але без реклами на більшості ринків неможливо побудувати бренд. Без реклами значно повільніше формується «механізм» швидкої покупки, покупки без роздумів - «прийшов - побачив - купив».
Андрій поділиться секретами брендингу в Україні, Росії та Білорусі: «Ми всі родом з СРСР. Книжки, ТБ, Інтернет і загальні бренди не дають нам остаточно розбігтися. Але люди різні. І часто думають по різному. І з кожним роком все сильніше. Особливості брендингу та просування на трьох ринках з урахуванням місцевих особливостей. Суб'єктивне бачення, засноване на креативних експериментах».
Естафету виступів підхопить потужний десант з Асоціації брендингових компаній Росії. Корифеї російського і міжнародного дизайну і брендингу поділяться з учасниками Міжнародної рекламної конференції своїми професійними секретами і розкажуть про еволюцію брендингу сьогодні. Дмитро Пьоришков, креативний директор брендингової компанії «DirectDesignVisualBranding», Олег Берієв, президент брендингової компанії «Mildberry», Андрій Кожанов, засновник і керівник брендингової компанії «FRONT:DESIGN», Олексій Андрєєв, президент брендингової компанії «Depot WPF Brand&Identity», Роланд Хевінг, Business Development Director, агентство Design Board і інші майстри комунікаційного дизайну розкажуть про аспекти практичного брендингу, покажуть express cases, обговорять такі актуальні та наболілі питання як тендери і ціноутворення.
Захід буде цікавим маркетологам, бренд-фахівцям і дизайнерам.
День брендингу відбудеться в конференц-залі готелю «Одеса». Початок о 10:00.
Нагадуємо, що тільки учасники, що оплатили повну акредитацію зможуть відвідувати всі заходи КМФР, включаючи програму семінарів і майстер-класів в рамках Міжнародної Рекламної Конференції. Деталі тут http://kiaf.com.ua/ru/rules/pay
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе 14 конкурсів, які об'єднують всі сфери рекламних комунікацій. Конкурси оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки, чесного та безкомпромісного змагання, визначення кращих і найуспішніших в рекламних професіях і кампаніях. До журі входять найкращі і найбільш досвідчені професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.
Заявки на участь в 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010
Більше інформації на: http://kiaf.com.ua, http://www.facebook.com , http://twitter.com