12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
30 березеня
«Як змінюється обличчя Брендингу сьогодні? Від ренесансу до маньєризму. Еволюція професії». День брендингу на 12-му КМФР в Одесі

27 травня 2011 акредитованих учасників Київського Міжнародного Фестивалю Реклами чекає спеціальна семінарська програма, яка складається з більш ніж 8 годин виступів і майстер-класів провідних фахівців у галузі бренд-консалтингу та комунікаційного дизайну Росії, Україні, Бельгії. День брендингу вже другий рік спеціально готує для КМФР Асоціація брендингових компаній Росії.
Програму Дня Брендингу відкриють виступи провідних українських фахівців - Вадима Пустотіна, директора бренд-консалтингової компанії «Слідопит» і Андрія Федорова, засновника і керівника маркетинг компанії fedoriv.com.

Вадим розповість про те, якою має бути реклама, щоб споживач її запам'ятав і купив рекламований продукт: «Споживач не пам'ятає рекламу. Навіть найяскравіші ролики можуть згадати й описати не більше 15% цільової групи. Але без реклами на більшості ринків неможливо побудувати бренд. Без реклами значно повільніше формується «механізм» швидкої покупки, покупки без роздумів - «прийшов - побачив - купив».

Андрій поділиться секретами брендингу в Україні, Росії та Білорусі: «Ми всі родом з СРСР. Книжки, ТБ, Інтернет і загальні бренди не дають нам остаточно розбігтися. Але люди різні. І часто думають по різному. І з кожним роком все сильніше. Особливості брендингу та просування на трьох ринках з урахуванням місцевих особливостей. Суб'єктивне бачення, засноване на креативних експериментах».

Естафету виступів підхопить потужний десант з Асоціації брендингових компаній Росії. Корифеї російського і міжнародного дизайну і брендингу поділяться з учасниками Міжнародної рекламної конференції своїми професійними секретами і розкажуть про еволюцію брендингу сьогодні. Дмитро Пьоришков, креативний директор брендингової компанії «DirectDesignVisualBranding», Олег Берієв, президент брендингової компанії «Mildberry», Андрій Кожанов, засновник і керівник брендингової компанії «FRONT:DESIGN», Олексій Андрєєв, президент брендингової компанії «Depot WPF Brand&Identity», Роланд Хевінг, Business Development Director, агентство Design Board і інші майстри комунікаційного дизайну розкажуть про аспекти практичного брендингу, покажуть express cases, обговорять такі актуальні та наболілі питання як тендери і ціноутворення.

Захід буде цікавим маркетологам, бренд-фахівцям і дизайнерам.

День брендингу відбудеться в конференц-залі готелю «Одеса». Початок о 10:00.

Нагадуємо, що тільки учасники, що оплатили повну акредитацію зможуть відвідувати всі заходи КМФР, включаючи програму семінарів і майстер-класів в рамках Міжнародної Рекламної Конференції. Деталі тут http://kiaf.com.ua/ru/rules/pay  

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає в себе 14 конкурсів, які об'єднують всі сфери рекламних комунікацій. Конкурси оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки, чесного та безкомпромісного змагання, визначення кращих і найуспішніших в рекламних професіях і кампаніях. До журі входять найкращі і найбільш досвідчені професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.

Заявки на участь в 12-му КМФР приймаються до 22-го квітня 2010

Більше інформації на: http://kiaf.com.ua, http://www.facebook.com , http://twitter.com


Next Page