12
Київский Міжнародний Фестиваль Реклами
ПЕРЕМОГТИ
|
Не можна виправдатись
Запрацювалися й не встигли
Участь у фестивалях не окуповується
Усе скупили мережевики
Нас тут ніхто не знає
Наш рівень - Канни й вище
Там завжди перемагають москалі
Нічого на вручення вдягти
Я своє відфестивалив
Запрацювалися й не встигли
Участь у фестивалях не окуповується
Усе скупили мережевики
Нас тут ніхто не знає
Наш рівень - Канни й вище
Там завжди перемагають москалі
Нічого на вручення вдягти
Я своє відфестивалив
Запрацювалися й не встигли
Участь у фестивалях не окуповується
Усе скупили мережевики
Нас тут ніхто не знає
Наш рівень - Канни й вище
Там завжди перемагають москалі
Нічого на вручення вдягти
Я своє відфестивалив
Запрацювалися й не встигли
Участь у фестивалях не окуповується
Усе скупили мережевики
Нас тут ніхто не знає
Наш рівень - Канни й вище
Там завжди перемагають москалі
Нічого на вручення вдягти
Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного
Нагорода мені нічого не дає
Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу
Війна - справа молодих
Лінь пертися до Одеси
Клієнт був против
Мій час коштує дорого
На ринку застій, нема чого святкувати
Члени журі нагороджують один одного
Нагорода мені нічого не дає
Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу
Війна - справа молодих
Лінь пертися до Одеси
Клієнт був против
Мій час коштує дорого
На ринку застій, нема чого святкувати
Члени журі нагороджують один одного
Нагорода мені нічого не дає
Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу
Війна - справа молодих
Лінь пертися до Одеси
Клієнт був против
Мій час коштує дорого
На ринку застій, нема чого святкувати
Члени журі нагороджують один одного
Нагорода мені нічого не дає
Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу
Війна - справа молодих
Лінь пертися до Одеси
Клієнт був против
Мій час коштує дорого
На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові…
У наших клієнтів маленькі бюджети
Секретарка вагітна, нема кому заявку подати
Україна не готова до наших ідей
Наші перемоги всім набридли
Ми економимо на фестивалях
Бережу печінку
Якби призи були грошові…
У наших клієнтів маленькі бюджети
Секретарка вагітна, нема кому заявку подати
Україна не готова до наших ідей
Наші перемоги всім набридли
Ми економимо на фестивалях
Бережу печінку
Якби призи були грошові…
У наших клієнтів маленькі бюджети
Секретарка вагітна, нема кому заявку подати
Україна не готова до наших ідей
Наші перемоги всім набридли
Ми економимо на фестивалях
Бережу печінку
Якби призи були грошові…
У наших клієнтів маленькі бюджети
Секретарка вагітна, нема кому заявку подати
Україна не готова до наших ідей
Наші перемоги всім набридли
Ми економимо на фестивалях
Бережу печінку
5 квiтня
До закінчення пільгового періоду оплати 12-й КМФР отримав майже 300 конкурсних робіт
31 березня закінчився період пільгово] подачі робіт на Київський Міжнародний Фестиваль реклами. Оргкомітет Фестивалю отримав 296 роботи від 90 учасників - з України, Росії, Білорусі, Вірменії, Литви, Казахстану, Естонії та Іспанії.
Поки абсолютним лідером за кількістю фестивальних заявок є команда Toy Pictures, Україна - 16 робіт. Далі в списку чемпіонів : РА "Мічурін", Україна і Efecta BBDO, Білорусь - по 12 робіт, за ними - Grey G2 Ukraine (11), TABASCO, Україна і AIDA Pioneer, Білорусь - по 9 робіт кожне.
300 робіт і 90 конкурсантів - багато це чи мало за місяць до дед-лайну? Організатори КМФР повинні радіти чи засмучуватися такої статистики? Певного відповіді немає. Все розставить на свої місця квітень. А поки що давайте звернемося до історії цифр попередніх КМФР-ів.
2010 - на момент закінчення пільгового періоду було 200 робіт від 148 учасників, а всього за «тарілочки з блакитною облямівкою» 11-го Фестивалю змагалися 1289 робіт від 299 учасників з 12 країн Європи та Азії
2009 - за призи 10-го Фестивалю в 14-ти конкурсах боролися 381 учасника з 15 країн Європи та Азії, які подали 1468 робіт, при цьому в кінці березня було 492 роботи від 189 учасників.
Продюсер КМФР Максим Лазебник так прокоментував підсумки подач робіт за пільговими цінами: «Інтуїція мені підказує, що ми зберемо в цьому році більше робіт, ніж у минулому. Вірю в це. Нормально, коли більша частина робіт приходить в останній тиждень перед дед-лайном. Цінові пряники - не мотивація для досвідчених фестивальних бійців, які готуються атакувати сайт КМФР в останню ніч».
Оргкомітет нагадує, що травнева Одеса не за горами, а заявки на участь у 12-му КМФР приймаються лише до 22-го квітня 2011!
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами включає 14 конкурсів, які об'єднують всі сфери рекламних комунікацій. Конкурси оцінюють 9 різних складів журі. Це дозволяє домогтися максимальної прозорості та неупередженості оцінки, чесного та безкомпромісного змагання, визначення кращих і найуспішніших в рекламних професіях і кампаніях. До журі входять найкращі і найбільш досвідчені професіонали українського і зарубіжних рекламних ринків.
Більше інформації на http://www.kiaf.com.ua/ , http://www.facebook.com/kiaf.com.ua , http://twitter.com/kiaf_ua
Next Page
|
|
|