12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
8 квiтня
Преса змусить виправдовуватися рекламістів, які не беруть участь в 12-му КМФР

До просування 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами підключилася преса. На сторінках десяти видань були розміщені рекламні макети, підготовлені агентством ISD Group. Їх мета - привернути на КМФР рекламістів, які зазвичай уникають участі в професійних конкурсах. Автори принтів вважають, що багато їх колег хотіли б брати участь у фестивалях, але соромляться програвати, і хотіли б мати виправдання на цей випадок.

Віктор Шкурба, креативний директор ISD Group: «Виправдовуватися - не круто. Дуже хочеться, щоб після 12 КМФР наше повідомлення втратило актуальність, і принти перестали виглядати дзеркалом. Дуже хочеться, щоб якість реклами, яку ми бачимо щодня, зрівнялося хоча б із середнім рівнем фестивальних робіт».

Максим Лазебник, продюсер КМФР: «Усі рекламні кампанії попередніх КМФР-ів були по суті дизайнерськими - і в пресі, і в зовнішній рекламі, і в інтернеті. Захотілося чогось новенького. Тим більше, що досвід осінніх ADC*UA та EFFIE Awards був, як на мене, цілком успішний. Мені подобається те, як підійшли до втілення своєї ідеї в друкованій рекламі хлопці з ISD Group. Може це і нескромно, але я вважаю, що ми бачимо дуже точні послання, виконані на пристойному європейському рівні. А ось що стосується макетів для зовнішньої реклами, то тут нестандартний підхід колег з ISD аж надто для мене ... креативний. Втім, це тема вже зовсім іншого прес-релізу. Чекайте".









Творчий колектив:
ISD Group
Арт-директор: Віктор Шкурба
Копірайтер: Іван Сіяк
Ідейний радник: Аліна Ревенко
Аккаунт-менеджер: Анна Кумарітова
Продакшн: PifPaf
Фотографи: Сергій Рудь і Юлія Маланюк


http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua

Next Page