До просування 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами підключилася преса. На сторінках десяти видань були розміщені рекламні макети, підготовлені агентством ISD Group. Їх мета - привернути на КМФР рекламістів, які зазвичай уникають участі в професійних конкурсах. Автори принтів вважають, що багато їх колег хотіли б брати участь у фестивалях, але соромляться програвати, і хотіли б мати виправдання на цей випадок.
Віктор Шкурба, креативний директор ISD Group: «Виправдовуватися - не круто. Дуже хочеться, щоб після 12 КМФР наше повідомлення втратило актуальність, і принти перестали виглядати дзеркалом. Дуже хочеться, щоб якість реклами, яку ми бачимо щодня, зрівнялося хоча б із середнім рівнем фестивальних робіт».
Максим Лазебник, продюсер КМФР: «Усі рекламні кампанії попередніх КМФР-ів були по суті дизайнерськими - і в пресі, і в зовнішній рекламі, і в інтернеті. Захотілося чогось новенького. Тим більше, що досвід осінніх ADC*UA та EFFIE Awards був, як на мене, цілком успішний. Мені подобається те, як підійшли до втілення своєї ідеї в друкованій рекламі хлопці з ISD Group. Може це і нескромно, але я вважаю, що ми бачимо дуже точні послання, виконані на пристойному європейському рівні. А ось що стосується макетів для зовнішньої реклами, то тут нестандартний підхід колег з ISD аж надто для мене ... креативний. Втім, це тема вже зовсім іншого прес-релізу. Чекайте".
Творчий колектив:
ISD Group
Арт-директор: Віктор Шкурба
Копірайтер: Іван Сіяк
Ідейний радник: Аліна Ревенко
Аккаунт-менеджер: Анна Кумарітова
Продакшн: PifPaf
Фотографи: Сергій Рудь і Юлія Маланюк
http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua