Зовнішня реклама 12-го КМФР. Тільки для тих, кому справді потрібно
За задумом агентства ISD Group, зовнішня реклама 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами стала продовженням загальної ідеї кампанії - персоналізації рекламних звернень. Вона адресована лише потенційним учасникам фестивалю - рекламістам і маркетологам. Але як зробити постер невидимим для інших перехожих і проїжджих?
Рішенням став текстовий макет: без викрутасів, в чорно-білому виконанні, невеликим шрифтом. Звичайні городяни навряд чи звернуть увагу на такий щит. А ось рекламісти напевно захочуть подивитися, хто це розмістив невидиму рекламу - «Чи не запропонувати їм наші професійні послуги?» - підходять до щита, читають повідомлення - попалися! Ідея була прийнята оргкомітетом КМФР. Якщо експериментувати - то по повній.
Максим Лазебник, продюсер КМФР: «Уперше я побачив щит 6х3 з фестивальною рекламою, проїжджаючи ввечері повз клумби. Не прочитав нічого. Ніч не спав. Думав про факап. Зараз заспокоївся, ось пишу реліз з поясненнями ».
Віктор Шкурба, креативний директор ISD Group: «Вам не набридли борди з тітками-дядьками на кожному повороті? Нам набридли. А наш борд помітний тільки уважним, тільки тим, хто зупинить машину на шосе, підійде і придивиться. Це рекламна пауза ».
12 КМФР пройде з 26 по 28 травня в Одесі. Прийом конкурсних робіт до 22 квітня 2011 року.
http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua