12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
14 квiтня
VGNC запустили Digital Intervention на підтримку КМФР XII

Intervention - спроба одного або декількох людей (зазвичай родини або друзів) змусити адресата визнати наявність психологічної проблеми або адикції і звернутися за допомогою до професіоналів за лікуванням. © Wikipedia

Ідея осуду ниття і виправдань, придумана ISD для КМРФ в цьому році, відразу знайшла гарячий відгук у лавах VGNC. Досвід боротьби з різноманітних адикціями зробив свою справу, і негайно народилася концепція персоналізованого, але всеосяжного інтервеншену.

Що може бути краще можливості нібито в жартівливій формі натякнути колезі, що його ниття всім конче набридло?

Основний рекламний ролик закінчується анотаціями з можливістю вибрати персоналізоване відео, яке можна відправити найбільш набридливому товаришеві.

Максим Лазебник, який виступив замовником цього відео, залишився задоволений результатом, однак прокоментував: "- не уявляю, навіщо ви замість вірусного ролика зняли артхаусний фільм".

Також у ролику вперше використовуються принципи Digital Distillation. Якщо Ви не знайомі з цією концепцією — докладніше нижче:

"Зізнайтеся — частіше за все у вас немає часу дивитися весь ролик і ви швидко клацає по таймлайн, щоб вловити суть. -

Технологія Digital Distillation — допоможе Вам вловити суть ролика буквально в трьох словосполученнях.

Просто клікайте на Аnnotations, коли вони з'являються на екрані і ви зможете "перегорнути" ролик і при цьому вловити суть ідеї: "Насправді — креативна імпотенція — заслуговує жалю".



http://www.facebook.com/kiaf.com.ua>
http://twitter.com/kiaf_ua
Next Page