12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
18 квiтня
Інтерактивне журі 12-го КМФР поповнюється і змінює голову журі

Враховуючи серйозну конкурентну боротьбу за нагороди конкурсу Інтерактивної реклами, оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами прийняв рішення розширити склад журі цього конкурсу. Крім того, з об'єктивних причин Пату Нуйтеманс, оголошена раніше Головою Інтерактивного журі, не зможе приїхати до Одеси, і новим Головою журі став Хью Бойл, міжнародний директор з цифрових комунікацій у OgilvyAction, Лондон.

Х'ю Бойл (Hugh Boyle) також є членом міжнародної ради директорів з цифрових комунікацій Ogilvy Group.

Х'ю працював у сфері інтерактивних медіа з моменту їх зародження на початку 90-х. У 1998 році він заснував компанію, яка займалася створенням цифрових медіа-продуктів і сала кращим digital-агентством року у Великобританії в 2002 і 2003 рр.. Х'ю приєднався до Ogilvy Group у 2005 році в результаті злиття компаній. Мережа OgilvyAction входить до складу Ogilvy Group і займається активацією брендів. Маючи більше 80 офісів в 60 країнах світу, OgilvyAction за досить короткий час стала світовим лідером у сфері цифрового активації брендів і використання нових медіа технологій на шляху споживача до покупки.

З початку своєї роботи в Ogilvy, Х'ю не тільки вивів цифрове напрямок OgilvyAction в Лондоні в 5-ти мільйонний бізнес. В даний час він розвиває нові цифрові дисципліни в 15 інших офісах OgilvyAction по всьому світу. За минулі два роки Х'ю активно займався розробкою рішень для клієнтів, використовуючи нові цифрові технології і канали, наприклад мобільні, соціальні медіа та суміжні з ними комунікації.

Хью - надзвичайно мотивована, позитивна людина, яка мислить стратегічно і креативно. Він чітко розуміє важливість цифрових технологій у всіх сферах і каналах комунікації.

Асоціація Інтерактивних Агентств Росії запропонувала організаторам КМФР доповнити склад Інтерактивного журі такими фахівцями:

Ольгою Куликової, керуючим партнером Articul Media, та Андрієм Аніщенко, генеральним директором digital агентства Grape.

Новообрані члени журі, мають колосальний досвід робіт у сфері digital комунікацій. Досить сказати, що Ольга Куликова має понад 40 нагород російських та міжнародних конкурсів, була Головою Інтернет журі 14-го Московського Міжнародного Фестивалю Реклами. Ну а Андрій Аніщенко є головою секції Інтерактивної Реклами Асоціації Комунікаційних Агентств Росії (АКАР).

Новостворений Комітет Digital агентств Всеукраїнської рекламної коаліції, у який увійшли 10 найактивніших гравців українського ринку digital комунікацій, також висунув свого представника в Інтерактивне журі 12-го КМФР. Ним став Дмитро Федоренко, creative&production директор агентства Peppermint interactive. Дмитро - один з піонерів ринку
рекламних інтернет-розробок в Україну. Крім Peppermint, він протягом 10 років очолює креативне інтернет-агентство Студіо7. Володіє багатьма нагородами КМФР, Red Apple, Golden Hammer, Ідея, PROpeller digital, Білий квадрат, Popok, та ін.

12-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відбудеться з 26 по 28 травня 2011 року в Одесі. Прийом конкурсних робіт до 22 квітня 2011. 

http://www.facebook.com/kiaf.com.ua

http://twitter.com/kiaf_ua


Next Page