Враховуючи серйозну конкурентну боротьбу за нагороди конкурсу Інтерактивної реклами, оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами прийняв рішення розширити склад журі цього конкурсу. Крім того, з об'єктивних причин Пату Нуйтеманс, оголошена раніше Головою Інтерактивного журі, не зможе приїхати до Одеси, і новим Головою журі став Хью Бойл, міжнародний директор з цифрових комунікацій у OgilvyAction, Лондон.
Х'ю Бойл (Hugh Boyle) також є членом міжнародної ради директорів з цифрових комунікацій Ogilvy Group.
Х'ю працював у сфері інтерактивних медіа з моменту їх зародження на початку 90-х. У 1998 році він заснував компанію, яка займалася створенням цифрових медіа-продуктів і сала кращим digital-агентством року у Великобританії в 2002 і 2003 рр.. Х'ю приєднався до Ogilvy Group у 2005 році в результаті злиття компаній. Мережа OgilvyAction входить до складу Ogilvy Group і займається активацією брендів. Маючи більше 80 офісів в 60 країнах світу, OgilvyAction за досить короткий час стала світовим лідером у сфері цифрового активації брендів і використання нових медіа технологій на шляху споживача до покупки.
З початку своєї роботи в Ogilvy, Х'ю не тільки вивів цифрове напрямок OgilvyAction в Лондоні в 5-ти мільйонний бізнес. В даний час він розвиває нові цифрові дисципліни в 15 інших офісах OgilvyAction по всьому світу. За минулі два роки Х'ю активно займався розробкою рішень для клієнтів, використовуючи нові цифрові технології і канали, наприклад мобільні, соціальні медіа та суміжні з ними комунікації.
Хью - надзвичайно мотивована, позитивна людина, яка мислить стратегічно і креативно. Він чітко розуміє важливість цифрових технологій у всіх сферах і каналах комунікації.
Асоціація Інтерактивних Агентств Росії запропонувала організаторам КМФР доповнити склад Інтерактивного журі такими фахівцями:
Ольгою Куликової, керуючим партнером Articul Media, та Андрієм Аніщенко, генеральним директором digital агентства Grape.
Новообрані члени журі, мають колосальний досвід робіт у сфері digital комунікацій. Досить сказати, що Ольга Куликова має понад 40 нагород російських та міжнародних конкурсів, була Головою Інтернет журі 14-го Московського Міжнародного Фестивалю Реклами. Ну а Андрій Аніщенко є головою секції Інтерактивної Реклами Асоціації Комунікаційних Агентств Росії (АКАР).
Новостворений Комітет Digital агентств Всеукраїнської рекламної коаліції, у який увійшли 10 найактивніших гравців українського ринку digital комунікацій, також висунув свого представника в Інтерактивне журі 12-го КМФР. Ним став Дмитро Федоренко, creative&production директор агентства Peppermint interactive. Дмитро - один з піонерів ринку
рекламних інтернет-розробок в Україну. Крім Peppermint, він протягом 10 років очолює креативне інтернет-агентство Студіо7. Володіє багатьма нагородами КМФР, Red Apple, Golden Hammer, Ідея, PROpeller digital, Білий квадрат, Popok, та ін.
12-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відбудеться з 26 по 28 травня 2011 року в Одесі. Прийом конкурсних робіт до 22 квітня 2011.
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua