ПЕРЕМОГТИ НЕ МОЖНА ВИПРАВДАТИСЯ - під цим слоганом проходить кампанія просування 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, розроблена агентством ISD Group. Мається на увазі, що в рекламіста не може бути причин для відсутності на найбільшій професійній події - можуть бути тільки відмазки.
Щоб полегшити завдання всім, хто вирішив все-таки пропустити перший КМФР в Одесі, був створений невеликий тест. За його результатами адвокат запропонує відповідну вам стратегію захисту - одну з 13 варіантів. Використовуйте її, коли будете виправдовуватися у відповідь на запитання «А чому ви не берете участь у КМФР?»
Посилання:
http://www.kiaf.com.ua/intro.php?test
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://www.facebook.com/isdgroup