12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
21 квiтня
Одеське креативне агентство Brand On стало промо-партнером 12-го КМФР

Промо-партнер 12-го КМФР - креативне агентство Brand On, яке буде допомагати організаторам в просуванні фестивалю в Одесі і додатковому залученні уваги з боку лідерів думок і власників бізнесу. Крім того, Brand On проведе кастинг і обере трьох найкрасивіших дівчат-хостес Одеси. Вони будуть вітати гостей фестивалю в холі галереї одеського морвокзалу і допомагати учасникам в реєстрації.

Креативне агентство Brand On тільки третій рік підкорює вершини одеського і національного рекламного ринку, а вже увійшло до двадцятки рейтингу найефективніших агентств України за підсумками EFFIE Awards 2010. Тому при виборі промо-партнера в Одесі організатори КМФР звернулися до Brand On.

Максим Лазебник, продюсер КМФР: «Коли я почав шукати партнерів для організації КМФР в Одесі, мені порадили знайти якогось Буржуя-тусовщика. Я став шукати серед своїх знайомих і згадав про хлопців з одеського агентства Brand On - вирішив зателефонувати їм. Ми познайомилися на врученні Effie Awards 2010. Я зв'язався з їх генеральним директором Костянтином. Анекдотична ситуація звичайно вийшла, але в розмові з'ясувалося, що мій співрозмовник - це і є той самий Буржуй, він же Костянтин, він же Слободянюк».

Костянтин Буржуй, генеральний директор Brand On: «КМФР на березі Чорного моря - це найголовніша подія для рекламного ринку Одеси. Захід такого масштабу просто «підірве» наше місто. Я впевнений! Пам'ятаю, коли ми отримували Effie, ведучий церемонії нагородження Максим Лазебник дуже уїдливо жартував над нами. Для нас це була перша нагорода такого рівня, і ми трохи хвилювалися. Але тепер ми потренувалися і точно знаємо як себе вести на сцені з нагородою в руках. Тож ласкаво просимо до столиці гумору, сонця, позитиву - в Одесу».

Разом з ще одним партнером КМФР - телеканалом GTV - Brand On буде робити телевізійний проект під назвою «Щоденники фестивалю». У форматі репортажів PR-менеджер Brand On Інна Караган буде робити звіти з усіх фестивальних подій, вечірок, семінарів, майстер-класів. Так що ні одна подія 12-го КМФР не залишиться без уваги.


http://kiaf.com.ua/  
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua  

Next Page