12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
27 квiтня
Проміжний рейтинг креативності агенцій напередодні фестивалів «Ідея!» і КМФР

Всеукраїнська Рекламна Коаліція підрахувала набрані в Мінську залікові бали рейтингу креативності сезону 2010/2011.

Белый квадрат 2011 points

Leo Burnett Ukraine

58,5

Ogilvy&Mather Ukraine

32,5

Saatchi Saatchi Ukraine

25

Kaffeine Communications

13

Adventa Lowe

7

Кинограф

7

VGNC

5

PROVID

4

TWIGA Advertising Ukraine

4

Arriba!

3

POLKdesign

3

Grey G2 Ukraine

3

headshot brand development

2

Студия графического дизайна Юрка Гуцуляка

2

Korolivski mytci

1

B.I.T.A.  Advertising

1

THINK! MCCANN ERICKSON

1

Get fresh

1


Ось як виглядає зведена таблиця рейтингу за результатами 11-ти проведених фестивалів (NY Festivals, ADC * E, Cannes Lions, Golden Hammer, ММФР, Golden Drum, POPOK, EPICA, KAKADU, ADC * UA, Білий Квадрат) і напередодні фестивалів «ІДЕЯ !» і 12-го КМФР:

Agency

Points

1

Leo Burnett Ukraine

421,5

2

Ogilvy & Mather Ukraine

259,5

3

Kinograf

192

4

Saatchi&Saatchi Ukraine

97

5

Adventa LOWE

60,5

6

Kaffeine Communications

49

7

Graphic Design Studio
by Yurko Gutsulyak

38

8-9

PROVID

27

8-9

TWIGA

27

10

VGNC

11

11

B.I.T.A. Advertising

10

12

THINK! McCann Erickson

9

13-14

Dorogaya

8

13-14

ISD Group

8

15-16

Studio7

7

15-16

Arriba! Media Group

7

17

Headshot brand development

6

18-19

Artemov Artel

4

18-19

Euro RSCG Kiev

4

20

JWT Ukraine

3,5

21-22

POLKdesign

3

21-22

Grey G2 Ukraine

3

23-25

DDB

2

23-25

Scholz & Friends Kyiv

2

23-25

Young and Rubicam

2

26-28

COXO digital

1

26-28

Korolivski mytci

1

26-28

Get fresh

1


Новинка рейтингу 2010/2011 - на відміну від попередніх фестивальних сезонів, у зведеному рейтингу креативності вже більш явно присутні digital агентства, що дозволяє ВРК зробити спробу виділити цих учасників в окремий рейтинг не тільки за білінгами, але і по креативності.

Вже можна робити прогнози, що основна боротьба за першість на 12-му КМФР і за можливість очолити рейтинг креативності рекламних агентств і отримати звання Найкреативнішого агентства України 2010/2011 розгорнеться між наступною п'ятіркою агентств:


Agency

Points

1

Leo Burnett Ukraine

421,5

2

Ogilvy & Mather Ukraine

259,5

3

Kinograf

192

4

Saatchi&Saatchi Ukraine

97

5

Adventa LOWE

60,5



Втім, при вдалому збігу обставин, у боротьбу за місце в ТОП-5 найбільш креативних агентств Україні можуть втрутитися і Kaffeine Communications і Студія Юрка Гуцуляка, і PROVID, і TWIGA, і VGNC.

Тому не варто забувати, що дедлайн подачі робіт на КМФР закінчується 29 квітня - залишилося всього три дні!

http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua
 

Next Page