12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
4 травня
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами закрив прийом конкурсних робіт

Перші фестивальні результати:

Змагатися за нагороди 12-го Фестивалю в 14-ти конкурсах буде 1504 заявки від 335 учасників з 17 країн Європи та Азії.

Традиційно найбільшу кількість робіт подали агентства з України та Росії. Цілком очікуваною виявилася активність колег з Білорусі, Казахстану, Вірменії, Латвії, Литви, Естонії, Азербайджану, Грузії та Молдови. Також є поодинокі представники з Іспанії, Ізраїлю, Словенії, Болгарії, Фінляндії та Швейцарії.

Всього, якщо порівнювати зі статистикою минулого року, кількість учасників у 2011 році зросла на 14%, а робіт стало більше на 17%. Взагалі, Київський Міжнародний Фестиваль Реклами як дзеркало відображає всі тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку:

 

2011

2010

2009

2008

Кількість робіт

1504

1289

1468

2001

Участники

335

293

381

501

Дуже приемно, що серед учасників цього року не тільки «просунуті» діячі фестивального руху та мережеві агенції, але й агенції-дебютанти, які вперше приймають участь у КМФР. Також серед новинок цього року -  надзвичайно високий відсоток локальних та  регіональних агенцій.

Оргкомітет КМФР звертає увагу учасників, що припинена лише реєстрація конкурсних робіт, а прийом заявок на акредитацію ще триває.

Всі бажаючі придбати акредитацію і отримати можливість взяти участь у 3-х денний семінарській програмі Фестивалю в Одесі, побувати на всіх вечірках, стати гостем Міжнародної рекламної конференції, побачити вітрильну регату, наживо поспілкуватися зі справжніми рекламними гуру і аплодувати на Церемонії нагородження переможцям 12-го КМФР, необхідно направити запит на адресу festival@adcoalition.org.ua.

Оргкомітет обіцяє морської драйв, одеський гумор і справжні рекламні шедеври КМФР, Golden Drum, Epica Awards, ММФР, ADC *E та Cannes Lions.

Вхідні квитки на заходи 12-го КМФР можна буде придбати в будь-який з фестивальних днів безпосередньо в місці проведення фестивалю. Вхідний квиток дає право на разовий вхід та огляд експозиції, участь у семінарах, тренінгах та презентаціях, крім заходів Міжнародної рекламної конференції та участі у вечірках і Церемонії нагородження.

Квитки на Церемонію нагородження (місце проведення - Одеський академічний російський драматичний театр) будуть продаватися в дні роботи Фестивалю при наявності вільних місць.

Запрошення на вечірки КМФР надаються лише аккредитованим учасникам та не продаються.  На гостей Фестивалю чекають Сад скульптур Одеського Літературного музею, справжня «візитна картка» міста і кращі beach clubs Одеси - «Рів'єра» і «Ітака».

 

http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua
 

Next Page