Оргкомітет КМФР вважає, що фестивальна статистика краще за доповіді та звіти показує і рекламникам, і маркетологам, головні тенденції рекламно-комунікаційного ринку.
Як і раніше головним медіа й рекламоносієм є телевізійна реклама. І, як результат, зростання фестивальних робіт у конкурсі «Рекламний ролик» на 30% в порівнянні з минулим роком. При цьому зростає і вимогливість до майстерності виконання рекламних роликів - конкурс Film Craft показує динаміку +65%.
На тлі прагнення все більшої кількості рекламодавців до нестандартних комунікацій зі своїми споживачами очікувано зросли конкурси Creative Use of Media (+42%) і Marketing Services Projects (+41,5%). А от зростання конкурсу Інтерактивної реклами могло бути і більш вагомим - тільки +17%.
Все більше число фахівців з маркетингу і брендингу розуміють, що дизайн - це найважливіша складова маркетингових комунікацій, тому не дивно, що число заявок у конкурсі Communication Design збільшилось на 46% порівняно з минулим роком.
При цьому трохи «просіли» конкурси, пов'язані з рекламою в пресі, що закономірно і очікувано на тлі загальної світової тенденції падіння тиражів і відтоку рекламних бюджетів із традиційних друкованих ЗМІ. Так, падіння конкурсу Press склало 10%, а Press Craft - 12%.
Найбільше число заявок зареєстровано у конкурсах Film (207), Communication Design (200), Interactive (180), Press (160) та Graphic Design (140).
Статистика поданих у різні конкурси робіт виглядає так:
|
2011 |
2010 |
Film |
207 |
159 |
Press |
160 |
177 |
Outdoor |
113 |
115 |
Radio |
51 |
46 |
Film Craft |
124 |
75 |
Press Craft |
76 |
86 |
Radio Craft |
17 |
9 |
Communication Design |
200 |
137 |
Graphic Design |
140 |
137 |
Interactive |
180 |
154 |
Creative Use of Media |
74 |
52 |
PR Projects |
31 |
28 |
Marketing Services Projects |
75 |
53 |
Advertising Campaign |
56 |
61 |
http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua