12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
6 травня
Фестивальна статистика як дзеркало індустрії.

Оргкомітет КМФР вважає, що фестивальна статистика краще за доповіді та звіти показує і рекламникам, і маркетологам, головні тенденції рекламно-комунікаційного ринку.

Як і раніше головним медіа й рекламоносієм є телевізійна реклама. І, як результат, зростання фестивальних робіт у конкурсі «Рекламний ролик» на 30% в порівнянні з минулим роком. При цьому зростає і вимогливість до майстерності виконання рекламних роликів - конкурс Film Craft показує динаміку +65%.

На тлі прагнення все більшої кількості рекламодавців до нестандартних комунікацій зі своїми споживачами очікувано зросли конкурси Creative Use of Media (+42%) і Marketing Services Projects (+41,5%). А от зростання конкурсу Інтерактивної реклами могло бути і більш вагомим - тільки +17%.

Все більше число фахівців з маркетингу і брендингу розуміють, що дизайн - це найважливіша складова маркетингових комунікацій, тому не дивно, що число заявок у конкурсі Communication Design збільшилось на 46% порівняно з минулим роком.

При цьому трохи «просіли» конкурси, пов'язані з рекламою в пресі, що закономірно і очікувано на тлі загальної світової тенденції падіння тиражів і відтоку рекламних бюджетів із традиційних друкованих ЗМІ. Так, падіння конкурсу Press склало 10%, а Press Craft - 12%.

Найбільше число заявок зареєстровано у конкурсах Film (207), Communication Design (200), Interactive (180), Press (160) та Graphic Design (140).

Статистика поданих у різні конкурси робіт виглядає так:

 

2011

2010

Film

207

159

Press

160

177

Outdoor

113

115

Radio

51

46

Film Craft

124

75

Press Craft

76

86

Radio Craft

17

9

Communication Design

200

137

Graphic Design

140

137

Interactive

180

154

Creative Use of Media

74

52

PR Projects

31

28

Marketing Services Projects

75

53

Advertising Campaign

56

61


http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua
 

Next Page