12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
10 травня
Новий іміджевий ролік 12-го КМФР

Рекламна агенція B.I.T.A. Advertising продовжує 12-річну співпрацю з оргкомітетом Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Рекламний ролік КМФР цього року вже транслуюється в ефірі регіональних одеських телеканалів, а з 15-го травня буде транслюватися на каналах групи StarLightMedia («Новий», «М1», ICTV, СТБ, QTV).

Святослав Спектор, креативний директор BITA Advertising: «Багато років підряд від імені КМФР ми намагаємося жартувати на теми реклами, вкладаючи у свої сюжети неабияку частку самоіронії. Але при цьому розуміємо: у кожному жарті повинна бути своя, неабияка частка правди.
У 2006-му ми стверджували: рекламні паузи корисні для організму ...
У 2007-му викладали кредо рекламістів: ми працюємо, щоб ви спробували щось новеньке ...
У 2008-му роздумували про тотальність реклами: вона всюди, де є форми життя ...
У 2009-му жартували на теми ефективності реклами: хтось-таки обов'язково купить ...
У 2010-му, в розпал кризи кричали: ми віримо в рекламу!
У 2011-му КМФР проголошує: увага, реклама працює, впливаючи на хід життя її споживачів, а це означає одне - відповідальність її творців.
Але це у другому шарі, для уважних. А в першому - легкий жартівливий сюжет про «обман», основа для якого-  рекламний плакат у метро».

Новий ролік ще не отримав Оскара, а нам вже хочеться, за голівудською звичкою, подякувати усім тим, за чиєї допомоги він був створений: нашему багаторічному парнеру  - компанії Patriot,  яка щорічно допомогає нам з технікою та новим парнерам з постпродакшену - компаніям Mental Drive та Big Brothers.

B.I.T.A. Advertising
Автор ідеї: Олександр Володарський
Креативний директор: Святослав Спектор
Режисер: Максим Ксенда
Оператор: Дмитро Юріков

http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua
 

Next Page