Всеукраїнська рекламна коаліція нагадує, що 15 травня закінчується срок подачи робіт на кращі ідею вірусної рекламної кампанії Sambookia.
Отже, є цілком реальне завдання - придумати ідею для вірусної рекламної кампанії за абсолютно конкретним брифом, який підготувала компанія Sambookia.
Якщо є конкурс, то відразу про призи. Переможець конкурсу отримає:
- Дві безкоштовних повних акредитації на 12-й КМФР - від ВРК
- Безкоштовний авіаквиток авіакомпанії МАУ з Києва в будь-яку точку земної кулі (куди літають МАУ) і назад - від Sambookia
- Можливість самому реалізувати свою ідею (бюджет залежить від самої ідеї кампанії і не лімітується!),
- Вихід на сцену Церемонії нагородження 12-го КМФР за виграними авіаквитками під вдячні оплески колег.
Виборами переможця конкурсу на кращу вірусну ідею займеться журі, в особі засновників і топ-менеджерів компанії Sambookia, а також виконавчого директора ВРК (який при необхідності залишає за собою право консультуватися з новостворюваним Діджитал комітетом ВРК).
Всеукраїнська рекламна коаліція гарантує всім учасникам конкурсу ретельне дотримання всіх авторських прав. Всі надіслані ідеї вірусних кампаній залишаються власністю агентств, і не будуть використовуватися, публікуватися або розголошуватися іншим способом без узгодження з авторами.
Роботи на конкурс приймаються з 15 квітня по 15 травня. Журі буде працювати з 16 по 20 травня 2011. При необхідності в цей же період будуть організовані презентації агентств. Переможець конкурсу буде оголошений напередодні проведення 12-го КМФР, який відбудеться з 26 по 28 травня в Одесі.
Організатори конкурсу не обмежують учасників у форматі представлення своїх конкурсних робіт. Роботи подаються за адресою Всеукраїнської рекламної коаліції
Україна,03035, Київ,
вул. Сурікова, 3, корп. 8Б,
Бізнес-Центр «Increastar»,
3-й поверх
або по e-mail festival@adcoalition.org.ua з дублем на project@adcoalition.org.ua
За цим же адресами учасники зможуть задати питання щодо участі.