12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
11 травня
15 травня - дедлайн регістрації робот на конкурс компанії Sambookia

Всеукраїнська рекламна коаліція нагадує, що 15 травня закінчується срок подачи робіт на кращі ідею вірусної рекламної кампанії Sambookia.

Отже, є цілком реальне завдання - придумати ідею для вірусної рекламної кампанії за абсолютно конкретним брифом, який підготувала компанія Sambookia.

Якщо є конкурс, то відразу про призи. Переможець конкурсу отримає:

- Дві безкоштовних повних акредитації на 12-й КМФР - від ВРК

- Безкоштовний авіаквиток авіакомпанії МАУ з Києва в будь-яку точку земної кулі (куди літають МАУ) і назад - від Sambookia

- Можливість самому реалізувати свою ідею (бюджет залежить від самої ідеї кампанії і не лімітується!),

- Вихід на сцену Церемонії нагородження 12-го КМФР за виграними авіаквитками під вдячні оплески колег.

Виборами переможця конкурсу на кращу вірусну ідею займеться журі, в особі засновників і топ-менеджерів компанії Sambookia, а також виконавчого директора ВРК (який при необхідності залишає за собою право консультуватися з новостворюваним Діджитал комітетом ВРК).

Всеукраїнська рекламна коаліція гарантує всім учасникам конкурсу ретельне дотримання всіх авторських прав. Всі надіслані ідеї вірусних кампаній залишаються власністю агентств, і не будуть використовуватися, публікуватися або розголошуватися іншим способом без узгодження з авторами.

Роботи на конкурс приймаються з 15 квітня по 15 травня. Журі буде працювати з 16 по 20 травня 2011. При необхідності в цей же період будуть організовані презентації агентств. Переможець конкурсу буде оголошений напередодні проведення 12-го КМФР, який відбудеться з 26 по 28 травня в Одесі.

Організатори конкурсу не обмежують учасників у форматі представлення своїх конкурсних робіт. Роботи подаються за адресою Всеукраїнської рекламної коаліції

Україна,03035, Київ,
вул. Сурікова, 3, корп. 8Б,
Бізнес-Центр «Increastar»,
3-й поверх

або по e-mail festival@adcoalition.org.ua  з дублем на project@adcoalition.org.ua 

За цим же адресами учасники зможуть задати питання щодо участі.
Next Page