28 травня 2011 в Одеському академічному російською драматичному театрі під час Урочистої Церемонії Нагородження переможців 12-го КМФР медіа-баїнгова компанія «ОРТ-Медіа» вручить Кращій Агенції КМФР-2011 подарунковий сертифікат на отримання яхти.
Одним з медіа-партнерів 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами є «ОРТ-Медіа». Логотип компанії с- вітрильник, спрямований на успіх.
«Успіх прямо по курсу!» - девіз компанії «ОРТ-Медіа», який чітко відображає згуртовану команду на кораблі і націленість на результат у великому плаванні рекламним ринком.
«Цього року наша команда вирішила подарувати вітрильну яхту володареві титулу «Краща Агенція Року ». Кожна команда прагне показати свій професіоналізм, бути ефективною, досягаючи цілей Клієнта. Тому я вважаю, що такий подарунок як яхта, символізує рух уперед, підвищить бойовий дух команди і посприяє ще більш великих звершень »,- прокоментував приз Петро Куркчі, президент «ОРТ-Медіа».
Максим Лазебник, продюсер КМФР: Чудово, що ми дожили до тих часів, коли в Україні з'явилися медіа агенції, які можуть дозволити собі дарувати яхти. Причому не як відкат подяка клієнту, а своїм колегам. Це по-справжньому круто. Респект.
http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua