12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
12 травня
Яхта від ОРТ-Медіа в подарунок Кращій Агенції КМФР-2011

28 травня 2011 в Одеському академічному російською драматичному театрі під час Урочистої Церемонії Нагородження переможців 12-го КМФР медіа-баїнгова компанія «ОРТ-Медіа» вручить Кращій Агенції КМФР-2011 подарунковий сертифікат на отримання яхти.

Одним з медіа-партнерів 12-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами є «ОРТ-Медіа». Логотип компанії с- вітрильник, спрямований на успіх.

«Успіх прямо по курсу- девіз компанії «ОРТ-Медіа», який чітко відображає згуртовану команду на кораблі і націленість на результат у великому плаванні рекламним ринком.

 
«Цього року наша команда вирішила подарувати вітрильну яхту володареві титулу «Краща Агенція Року ». Кожна команда прагне показати свій професіоналізм, бути ефективною, досягаючи цілей Клієнта. Тому я вважаю, що такий подарунок як яхта, символізує рух уперед, підвищить бойовий дух команди і посприяє ще більш великих звершень »,- прокоментував приз Петро Куркчі, президент «ОРТ-Медіа».

Максим Лазебник, продюсер КМФР: Чудово, що ми дожили до тих часів, коли в Україні з'явилися медіа агенції, які можуть дозволити собі дарувати яхти. Причому не як відкат подяка клієнту, а своїм колегам. Це по-справжньому круто. Респект.

http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua
 


Next Page