12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку
16 травня
Армен Мартиросян: "КМФР став більш потужним і серйозним. У КМФР піднявся імідж і не тільки. "

Що змінилося в Київському міжнародному фестивалі реклами за останні 5 років?
КМФР став більш потужним і серйозним. У КМФР піднявся імідж і не тільки.

Чому, на Вашу думку, на КМФР з року в рік збільшується кількість вірменських учасників?

Я думаю, що у Вірменії все більша кількість рекламних агентств відчуває, що може змагатися у своїй справі на світовому рівні.

Яку вигоду мають учасники взагалі і учасники з Вірменії конкретно?

Їх впізнають, вони встановлюють нові зв'язки і відчувають тренди на ринку, а нагороди Фестивалю зміцнюють їх імідж на місцевому ринку.

Як Ви оцінюєте ідею проведення Київського міжнародного фестивалю реклами в Одесі?

КМФР в Одесі - це дуже гарна ідея. Я думаю, що Єреванський фестиваль запозичить цю ідею, і ми підемо трохи далі Лазебника і за допомогою наших грузинських друзів, можливо, проведемо Єреванський фестиваль в Батумі, тим самим показуючи, що у реклами немає перешкод.

Що Ви розраховуєте побачити на КМФР цього року?

Після фестивалю "Білий квадрат" я впевнений, що на КМФР будуть брати участь дуже сильні роботи, і впевнений, що чорноморський клімат і одеський гумор внесуть свій неоціненний внесок. І саме цей Фестиваль надовго залишить відбиток в пам'яті учасників і гостей.
Хочу зауважити, що в 2011 році з Вірменії бере участь 22 роботи 8 рекламних агентств і представлено 2 члени журі.


Армен Мартиросян, представник КМФР у Вірменії



 

Next Page