Що змінилося в Київському міжнародному
фестивалі реклами за останні 5 років?
КМФР став більш потужним і серйозним. У
КМФР піднявся імідж і не тільки.
Чому, на Вашу думку, на КМФР з року в рік збільшується кількість вірменських учасників?
Я думаю, що у Вірменії все більша кількість
рекламних агентств відчуває, що може змагатися у своїй справі на світовому
рівні.
Яку вигоду мають учасники взагалі і
учасники з Вірменії конкретно?
Їх впізнають, вони встановлюють нові
зв'язки і відчувають тренди на ринку, а нагороди Фестивалю зміцнюють їх імідж
на місцевому ринку.
Як Ви оцінюєте ідею проведення Київського
міжнародного фестивалю реклами в Одесі?
КМФР в Одесі - це дуже гарна ідея. Я
думаю, що Єреванський фестиваль запозичить цю ідею, і ми підемо трохи далі
Лазебника і за допомогою наших грузинських друзів, можливо, проведемо
Єреванський фестиваль в Батумі, тим самим показуючи, що у реклами немає
перешкод.
Що Ви розраховуєте побачити на КМФР цього
року?
Після фестивалю "Білий квадрат"
я впевнений, що на КМФР будуть брати участь дуже сильні роботи, і впевнений, що
чорноморський клімат і одеський гумор внесуть свій неоціненний внесок. І саме
цей Фестиваль надовго залишить відбиток в пам'яті учасників і гостей.
Хочу зауважити, що в 2011 році з Вірменії
бере участь 22 роботи 8 рекламних агентств і представлено 2 члени журі.
Армен Мартиросян, представник КМФР у Вірменії