12
Київский Міжнародний Фестиваль Реклами
ПЕРЕМОГТИ
|
Не можна виправдатись
Запрацювалися й не встигли
Участь у фестивалях не окуповується
Усе скупили мережевики
Нас тут ніхто не знає
Наш рівень - Канни й вище
Там завжди перемагають москалі
Нічого на вручення вдягти
Я своє відфестивалив
Запрацювалися й не встигли
Участь у фестивалях не окуповується
Усе скупили мережевики
Нас тут ніхто не знає
Наш рівень - Канни й вище
Там завжди перемагають москалі
Нічого на вручення вдягти
Я своє відфестивалив
Запрацювалися й не встигли
Участь у фестивалях не окуповується
Усе скупили мережевики
Нас тут ніхто не знає
Наш рівень - Канни й вище
Там завжди перемагають москалі
Нічого на вручення вдягти
Я своє відфестивалив
Запрацювалися й не встигли
Участь у фестивалях не окуповується
Усе скупили мережевики
Нас тут ніхто не знає
Наш рівень - Канни й вище
Там завжди перемагають москалі
Нічого на вручення вдягти
Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного
Нагорода мені нічого не дає
Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу
Війна - справа молодих
Лінь пертися до Одеси
Клієнт був против
Мій час коштує дорого
На ринку застій, нема чого святкувати
Члени журі нагороджують один одного
Нагорода мені нічого не дає
Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу
Війна - справа молодих
Лінь пертися до Одеси
Клієнт був против
Мій час коштує дорого
На ринку застій, нема чого святкувати
Члени журі нагороджують один одного
Нагорода мені нічого не дає
Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу
Війна - справа молодих
Лінь пертися до Одеси
Клієнт був против
Мій час коштує дорого
На ринку застій, нема чого святкувати
Члени журі нагороджують один одного
Нагорода мені нічого не дає
Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу
Війна - справа молодих
Лінь пертися до Одеси
Клієнт був против
Мій час коштує дорого
На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові…
У наших клієнтів маленькі бюджети
Секретарка вагітна, нема кому заявку подати
Україна не готова до наших ідей
Наші перемоги всім набридли
Ми економимо на фестивалях
Бережу печінку
Якби призи були грошові…
У наших клієнтів маленькі бюджети
Секретарка вагітна, нема кому заявку подати
Україна не готова до наших ідей
Наші перемоги всім набридли
Ми економимо на фестивалях
Бережу печінку
Якби призи були грошові…
У наших клієнтів маленькі бюджети
Секретарка вагітна, нема кому заявку подати
Україна не готова до наших ідей
Наші перемоги всім набридли
Ми економимо на фестивалях
Бережу печінку
Якби призи були грошові…
У наших клієнтів маленькі бюджети
Секретарка вагітна, нема кому заявку подати
Україна не готова до наших ідей
Наші перемоги всім набридли
Ми економимо на фестивалях
Бережу печінку
17 травня
Комітет Digital Агентств Україна визначить найбыльш іноваційну українську агенцію
Номінація «За цифрові інновації в рекламі. Наближуючи майбутнє» буде вручена українському агентству, що розробило найзнаковіший Digital-проект цього року.
Digital проекти, як і будь-які інші, бувають успішні і не дуже. А бувають і такі, про які хочеться сказати: «Так, це - крок у майбутнє». Звичайно, подібні прориви трапляються нечасто. Саме для того, щоб відзначити найяскравіший, нестандартний Digital проект року, новостворений Комітет Digital Агентств Україні при Всеукраїнській Рекламній Коаліції засновує номінацію «За цифрові інновації в рекламі «Наближуючи майбутнє».
Передумовою для цього послужив стрімкий розвиток рекламного цифрового сегменту в Україну.
Дмитро Федоренко, Peppermint interactive: «Враховуючи, що цей «креативний рік» ознаменувався бурхливим зростанням Digital-настроїв на українському рекламному ринку, наш Комітет не міг залишитися осторонь і не відзначити краще агентство, яке зуміло розробити найбільш передовий проект в цифровому середовищі. Ми плануємо зробити цю спецномінацію постійною для КМФР і очікуємо, що гравці ринку будуть і далі радувати нас красивими, інноваційними і успішними проектами».
Максим Лазебник, продюсер КМФР: «Дуже хочеться, щоб численні і популярні конференції та семінари, присвячені digital комунікаціям, почали приносити свої практичні плоди. Пора переходити від розмов про феномен інтернет реклами до реалізованих проектів. Заснована Комітетом Digital агентств номінація відзначить найцікавіший кейс. Це дуже цінно для нашого ринку».
Історія питання:
Комітет Digital Агентств Україні при ВРК був створений на Yalta Digital
Forum 16 квітня 2011 в рамках круглого столу, що зібрав найактивніших гравців українського ринку цифрових комунікацій. До його складу увійшли: AdPro, Aimbulance, COXO, Escape Digital Marketing Group, Grape Україна, ISD Group, Peppermint interactive, Prodigi, Skykillers, WorldWebStudio, Цифирь. Основні завдання, які поставив перед собою Комітет - структурування та упорядкування бурхливо зростаючого українського ринку Digital реклами, вироблення прозорих правил ведення бізнесу, освітня програма.
http://kiaf.com.ua/
http://www.facebook.com/kiaf.com.ua
http://twitter.com/kiaf_ua
Next Page
|
|
|