12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку



Ольга Барская

Ольга Барская народилася в Москві.

У 1997 закінчила Московський Технічний Університет Зв'язку та Інформації, факультет радіомовлення і телебачення. Ольга почала працювати у 1995 році інженером з мережних рішень у компанії «Вимпелком», де за 9 років вона виросла до заступника директора з планування та розвитку мережі.

2004 рік - призначена Директором з закупівель «Вимпелком». У сферу відповідальності Ольги входили всі закупівлі компанії - від обладнання до медіа.

У 2005 році Ольга прийшла на рекламний ринок. Її запросили очолити напрям закупівель в медіа компанії GroupM (WPP Group), де вона також відповідала за розвиток бізнесу агентств холдингу в Росії та країнах СНД (Україна, Казахстан, Азербайджан і ін) і нові напрямки.

З 2007 року - заступник генерального директора GroupM.

2009 - Ольга прийшла на ринок маркетингових послуг, в якості віце-президента Progression Group. Вже протягом 2,5 років Ольга відповідає за розвиток бізнесу агентств групи Progression, нових сервісів, зміцнення лідерських позицій на ринку і реалізацію digital стратегії агентства. За цей час компанія продовжує зберігати лідерство в провідних рейтингах, здобуває перемоги в тендерах і на фестивалях і пишається співпрацею з такими клієнтами як: Білайн, Спортмастер, Вімм-Білль-Данн, Nestle, Балтика, Master Card та багато ін.

Ольга володіє різнобічним досвідом роботи і користується на ринку репутацією одного з кращих клієнт-сервісних фахівців. Крім того, є активним учасником Інтерактивної секції АКАР і регулярно запрошується до складу журі російських і міжнародних рекламних фестивалів.

Назад