Ольга Барская
Ольга Барская народилася в Москві.
У 1997 закінчила Московський Технічний Університет Зв'язку та Інформації, факультет радіомовлення і телебачення. Ольга почала працювати у 1995 році інженером з мережних рішень у компанії «Вимпелком», де за 9 років вона виросла до заступника директора з планування та розвитку мережі.
2004 рік - призначена Директором з закупівель «Вимпелком». У сферу відповідальності Ольги входили всі закупівлі компанії - від обладнання до медіа.
У 2005 році Ольга прийшла на рекламний ринок. Її запросили очолити напрям закупівель в медіа компанії GroupM (WPP Group), де вона також відповідала за розвиток бізнесу агентств холдингу в Росії та країнах СНД (Україна, Казахстан, Азербайджан і ін) і нові напрямки.
З 2007 року - заступник генерального директора GroupM.
2009 - Ольга прийшла на ринок маркетингових послуг, в якості віце-президента Progression Group. Вже протягом 2,5 років Ольга відповідає за розвиток бізнесу агентств групи Progression, нових сервісів, зміцнення лідерських позицій на ринку і реалізацію digital стратегії агентства. За цей час компанія продовжує зберігати лідерство в провідних рейтингах, здобуває перемоги в тендерах і на фестивалях і пишається співпрацею з такими клієнтами як: Білайн, Спортмастер, Вімм-Білль-Данн, Nestle, Балтика, Master Card та багато ін.
Ольга володіє різнобічним досвідом роботи і користується на ринку репутацією одного з кращих клієнт-сервісних фахівців. Крім того, є активним учасником Інтерактивної секції АКАР і регулярно запрошується до складу журі російських і міжнародних рекламних фестивалів.