Франко Моретті
Франко навчався на архітектурному факультеті в Італії. Він почав кар'єру в рекламі в якості ілюстратора і виріс від асистента арт-директора до голови та креативного директора в трьох агентствах. У 1973 він приєднався до McCann-Erickson в Мілані в якості Senior Art Director Group Head і вів основних міжнародних клієнтів, таких як Coca-Cola, Nestle, Martini&Rossi, GM, Gillette, Nabisco. Він був обраний Executive Creative Director Vice President трьох італійських офісів McCann в 1984. У 1990 став Senior Vice President McCann Worldwide і European Creative Director. У 1995 став Президентом Італійського клубу арт-директорів. У 1996 став Chief Creative Officer в Leo Burnett Italy і вивів агентство в топ по країні. Був названий Group Vice Chairman в 2001. Сьогодні Франко Моретті є президентом Art Directors Club of Europe і займає посаду в Раді директорів Pubblicitr Progresso Foundation. Він також викладає комунікації в IULM Milan University.