12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

Основу програми КМФР складають 14 конкурсів. У кожному конкурсі визначається один переможець, який нагороджується призом Краща робота конкурсу. Кожен конкурс складається з категорій/номінацій. У кожній категорії визначаються фіналісти («шорт-лист») та призери («золото», «срібло», «бронза»).

У кожній категорії не може бути більше двох «золотих», двох «срібних» і трьох «бронзових» призерів. Кількість фіналістів не обмежується. Журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності всіх робіт критеріям оцінки. За рішенням журі, в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.

За підсумками всіх конкурсів офіційної програми КМФР Голова журі фестивалю визначає найкращу рекламну роботу, якій присуджується Гран-прі. Висунута на Гран-прі робота може бути Кращою роботою конкурсу або бути вибраною з числа золотих призерів будь-якого конкурсу. У разі, якщо робота отримує Гран-прі або звання Кращої роботи конкурсу, а також ту чи іншу нагороду додатково, цій роботі вручаються всі присуджені нагороди, проте призові бали не плюсуються.

За підсумками конкурсної програми КМФР підводиться рейтинг учасників з нарахуванням балів за нагороди фестивалю. Учаснику, який посідає в рейтингу перше місце, присвоюється звання Найкраща агенція фестивалю.

Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз журі (до спеціальних призів від партнерів та спонсорів це не відноситься) приносять такі бали:

Вихід у фінал всіх конкурсів, за винятком «Рекламних кампаній» - 2 бали.
Вихід у фінал конкурсу «Рекламні кампанії» - 3 бали.
«Бронза» всіх конкурсів, за винятком «Рекламних кампаній» - 4 бали.
«Бронза» конкурсу «Рекламні кампанії» - 5 балів.
«Срібло» всіх конкурсів, за винятком «Рекламних кампаній» - 6 балів.
«Срібло» конкурсу «Рекламні кампанії» - 7 балів
«Золото» всіх конкурсів, за винятком «Рекламних кампаній» - 8 балів.
«Золото» конкурсу «Рекламні кампанії» - 10 балів.
Краща робота всіх конкурсів, за винятком «Рекламних кампаній» - 10 балів.
Краща робота конкурсу «Рекламні кампанії» - 12 балів.
Приз журі преси - 10 балів.
Гран-прі фестивалю - 15 балів.