12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

Порядок оплати участі в КМФР

Виставлення рахунків та оплата участі у фестивалі відбувається після формування запитів (дивіться під списком своїх зареєстрованих робіт). Надіслати запит можна після закінчення реєстрації. Після цього редагування зазначених для оплати заявок стає неможливим.

Рахунок передається на вказаний в реєстраційній формі факс або e-mail протягом 3-х днів. Українські учасники повинні сплатити його гривнями, нерезиденти Україна - євро. Для підготовки документації українським учасникам (юридичним особам) необхідно відправити копію свідоцтва платника ПДВ до Оргкомітету факсом: 044 490 90 30. Формування рахунку для нерезидентів Україні відбувається після підписання договору.

Конкурс

до 31.03.2011до 22.04.2011
A. Film / Рекламний ролик 800 грн / 80  1000 грн / 100 
B. Press / Реклама в пресі 650 грн / 65  800 грн / 80 
C. Outdoor / Зовнішня реклама 650 грн / 65  800 грн / 80 
D. Radio / Радіо реклама 500 грн / 50  600 грн / 60 
E. Film Craft / Відео майстерність 800 грн / 80  1000 грн / 100 
F. Press Craft /  Майстерність в Друкованій рекламі 650 грн / 65  800 грн / 80 
G. Radio Craft / Майстерність у Радіо рекламі 500 грн / 50  600 грн / 60 
H. Communication Design / Дизайн рекламних комунікацій 500 грн / 50  600 грн / 60 
I. Graphic Design / Графічний дизайн 500 грн / 50  600 грн / 60 
J. Interactive / Інтерактивна реклама 650 грн / 65  800 грн / 80 
K. Creative use of Media / Креатив у Медіа проектах 800 грн / 80  1000 грн / 100 
L. PR projects / PR проекти 800 грн / 80  1000 грн / 100 
M. Marketing Services projects / Проекти маркетингових сервісів 800 грн / 80  1000 грн / 100 
N. Advertising Campaigns / Рекламні кампанії 1200 грн / 120  1500 грн / 150 

Вартість вказана без урахування податків.


Вартість повної (full) акредитації (26 - 28 травня):
• 2000 грн / 200 € (акредитація одного представника від організації)
• 1750 грн / 175 € (вартість акредитації для кожного, якщо від однієї організації реєструються два і більше представника)

Повна акредитація дає право на відвідування всіх заходів Фестивалю, включаючи програму семінарів і майстер-класів в рамках міжнародної конференції, Церемонію нагородження, трьох вечірок, а також 10% знижки на проживання в готелі Фестивалю (оплачується додатково) за умови оплати до 1 травня 2011р.


Вартість неповної (light) акредитації (26 - 28 травня):
• 1200 грн / 120 € (акредитація одного представника від організації)
• 1000 грн / 100 € (вартість акредитації для кожного, якщо від однієї організації реєструється двоє і більше представників)

Неповна акредитація дає право відвідування заходів Фестивалю, Церемонії нагородження, трьох вечірок, проте не дозволяє стати учасником міжнародної рекламної конференції і не надає 10% знижку на проживання в готелі Фестивалю.

Всі вартості вказані без урахування податків.


Вхідний квиток на Фестиваль
- 100 грн/день

Вхідний квиток дає право на разовий вхід та огляд експозиції, участь у презентаціях, показах рекламних роликів, але не дає права участі в міжнародній рекламній конференції та вечірніх заходах КМФР.
Для студентів денної форми навчання - знижка 50%, кількість квитків обмежена. Вхідні квитки будуть реалізовуватися безпосередньо у місці проведення фестивалю в дні його роботи.


Вхідний квиток на Церемонію нагородження - 800 грн.
Також дає право участі у завершальній вечірці Фестивалю.

Увага, квитки на вечірки фестивалю та міжнародну конференцію НЕ продаються. Вхід на ці заходи відкритий тільки для акредитованих учасників.

 


Знижки

При поданні серії робіт (три та більше робіт з одного рекламного конкурсу, які складають рекламну кампанію) надається знижка 30% від загальної вартості робіт у серії. На кожну роботу серії заповнюється окрема заявка з обов'язковим зазначенням приналежності до рекламної серії.

Дійсні члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 20% знижку на акредитацію та участь у конкурсній програмі. Асоційовані члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 5% знижку на акредитацію та участь у конкурсній програмі.

 

Оплата участі у конкурсах та/або акредитації проводиться за за безготівковим розрахунком (для фізичних осіб - через касу банку) або за допомогою кредитної картки.