У конкурсній програмі фестивалю беруть участь роботи, розміщені в ЗМІ, які брали участь в рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі з січня 2010 по квітень 2011 року включно, крім робіт, які вже подавалися на КМФР раніше. Подача заявок на участь та електронних версій робіт проходить до 22 квітня 2011 року в розділі Реєстрація.
Всі заявки мають подаватися англійською мовою з можливим наданням російського або українського варіанту. У конкурсах «Реклама в пресі», «Зовнішня реклама», «Радіо реклама» також необхідно перекласти на англійську мову опис творчої ідеї, а в «Рекламному ролику», «Креативі в медіа проектах», «PR проектах», «Проектах маркетингових сервісів»,«Рекламних кампаніях»- титри у презентаційному ролику.
Роботи без заявок, реєстраційної форми та оплати до участі в конкурсі не допускаються. Пересилання робіт на адресу оргкомітету здійснюється за рахунок відправника. Конкурсні роботи, що надійшли до оргкомітету КМФР, не повертаються.
Учасник фестивалю гарантує легальне використання музики, фото, текстів і т.д. в надісланих на конкурс роботах та зобов'язується вирішувати всі можливі спірні питання з цього приводу самостійно. Роботи можуть бути використані організаторами КМФР з метою популяризації фестивалю.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкритий для учасників рекламно-комунікаційного ринку, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників з Австрії, Азербайджану, Албанії, Вірменії, Білорусі, Болгарії, Боснії і Герцеговини, Угорщини, Греції, Грузії, Ізраїлю, Казахстану, Кіпру, Киргизії, Латвії, Лівану, Литви, Мальти, Македонії, Молдови, Польщі, Румунії, Росії, Сербії, Словаччини, Словенії, Таджикистану, Туркменістану, Туреччини, Узбекистану, України, Фінляндії, Хорватії, Чехії, Чорногорії, Естонії.
Конкурси «Інтерактивна реклама», «Креатив у медіа проектах», «PR проекти» і «Проекти маркетингових сервісів» відкриті для учасників з будь-якої країни світу.