12
Київский
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
ПЕРЕМОГТИ
Не можна виправдатись Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив Запрацювалися й не встигли Участь у фестивалях не окуповується Усе скупили мережевики Нас тут ніхто не знає Наш рівень - Канни й вище Там завжди перемагають москалі Нічого на вручення вдягти Я своє відфестивалив
Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати Члени журі нагороджують один одного Нагорода мені нічого не дає Там перемагають фейки, а ми робимо ефективну рекламу Війна - справа молодих Лінь пертися до Одеси Клієнт був против Мій час коштує дорого На ринку застій, нема чого святкувати
Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку Якби призи були грошові… У наших клієнтів маленькі бюджети Секретарка вагітна, нема кому заявку подати Україна не готова до наших ідей Наші перемоги всім набридли Ми економимо на фестивалях Бережу печінку

У конкурсній програмі фестивалю беруть участь роботи, розміщені в ЗМІ, які брали участь в рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі з січня 2010 по квітень 2011 року включно, крім робіт, які вже подавалися на КМФР раніше. Подача заявок на участь та електронних версій робіт проходить до 22 квітня 2011 року в розділі Реєстрація.

Всі заявки мають подаватися англійською мовою з можливим наданням російського або українського варіанту. У конкурсах «Реклама в пресі», «Зовнішня реклама», «Радіо реклама» також необхідно перекласти на англійську мову опис творчої ідеї, а в «Рекламному ролику», «Креативі в медіа проектах», «PR проектах», «Проектах маркетингових сервісів»,«Рекламних кампаніях»- титри у презентаційному ролику.

Роботи без заявок, реєстраційної форми та оплати до участі в конкурсі не допускаються. Пересилання робіт на адресу оргкомітету здійснюється за рахунок відправника. Конкурсні роботи, що надійшли до оргкомітету КМФР, не повертаються.

Учасник фестивалю гарантує легальне використання музики, фото, текстів і т.д. в надісланих на конкурс роботах та зобов'язується вирішувати всі можливі спірні питання з цього приводу самостійно. Роботи можуть бути використані організаторами КМФР з метою популяризації фестивалю.

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкритий для учасників рекламно-комунікаційного ринку, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників з Австрії, Азербайджану, Албанії, Вірменії, Білорусі, Болгарії, Боснії і Герцеговини, Угорщини, Греції, Грузії, Ізраїлю, Казахстану, Кіпру, Киргизії, Латвії, Лівану, Литви, Мальти, Македонії, Молдови, Польщі, Румунії, Росії, Сербії, Словаччини, Словенії, Таджикистану, Туркменістану, Туреччини, Узбекистану, України, Фінляндії, Хорватії, Чехії, Чорногорії, Естонії.

Конкурси «Інтерактивна реклама», «Креатив у медіа проектах», «PR проекти» і «Проекти маркетингових сервісів» відкриті для учасників з будь-якої країни світу.